Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietser T-shirts !!! - Forum Wereldfietser

Wereldfietser T-shirts !!!

Beste mensen,

GOED NIEUWS!
De T-shirts van de wereldfietser zijn binnen en wel in twee uitvoeringen
, namelijk;

1. T-shirt Blauw met korte mouw (licht blauw/mouwtjes en opdruk donkerblauw) a € 10,- per stuk.

2. T-shirt Rood met lange mouw (rood/mouwen en opdruk donkerblauw) a € 15,- per stuk.

Prijzen zijn inclusief verzendkosten!
Afbeelding

Mocht je in het bezit willen komen van zo'n T-shirt, gelieve dan het bedrag over te maken op:

gironummer 6991722
t.n.v. DE WERELDFIETSER SCHIEDAM
o.v.v. T-shirt ... (blauw of rood), Maat ... (S/M/L/XL)

En een mailtje te sturen naar renaw@yahoo.com met vermelding van adres gegevens, T-shirt kleur en maat.

Zodra het bedrag bij ons binnen is, zal het T-shirt worden verzonden.

Met vriendelijk groet,
Rena Wolf
Secretaris vereniging De Wereldfietser

moooiiiii

Is de T-shirt ook beschikbaar voor Belgische forumbezoekers? En wat is de prijs dan?

Nog iets : op de foto zijn 2 t-shirten zichtbaar met lange mouwen (als ik het goe zie) en in het blauw. En als mogelijkheden staan 'korte mouwen en blauw' en 'lange mouwen en rood'. Is er een verklaring?

Ik zou graag beide t-shirts bestellen.
Ik woon in België dus de overmaking van het bedrag is internationaal.

Kan iemand me misschien het IBAN nummer(International Bank Account Number) en BIC code (Bank Identification Code) doorgeven zodat ik kosteloos kan storten in het buitenland.

Alvast bedankt voor de moeite,
Ward

Beste mensen,

De vragen:

1. Wat zijn de prijzen voor de Belgen? Deze kunnen namelijk i.v.m. de portokosten iets verschillen.

2. Wat is het IBAN nummer(International Bank Account Number) en BIC code (Bank Identification Code)?

Liggen bij de penningmeester. Zodra de informatie beschikbaar is zal het hier gepubliceerd worden.

Wat betreft
op de foto zijn 2 t-shirten zichtbaar met lange mouwen (als ik het goe zie) en in het blauw. En als mogelijkheden staan 'korte mouwen en blauw' en 'lange mouwen en rood'. Is er een verklaring?
Op de foto staat inderdaad een blauw T-shirt met lange mouwen. Dit waren slechts enkele stuks die we als proefmonster destijds ontvangen hebben. Deze zitten dit keer niet in de collectie. Er is gekozen voor blauw/korte mouw en rood/lange mouw.

Ik zal even kijken of we ook een foto van de rode met lange mouw kunnen plaatsen...

Groet, Rena :wink:

Beste Belgische leden/forum bezoekers,

1. De prijzen voor Belgie zijn gelijk aan de prijzen voor Nederland, dus

T-shirt Blauw met korte mouw (licht blauw/mouwtjes en opdruk donkerblauw) a € 10,- per stuk.

T-shirt Rood met lange mouw (rood/mouwen en opdruk donkerblauw) a € 15,- per stuk.


2. De IBAN en BIC code zijn
IBAN: NL63 PSTB 0006 9917 22
BIC: PSTBNL21

LET OP!!! IBAN en BIC bevatten GEEN spaties, maar omwille van de leesbaarheid is de IBAN voorzien van spaties.

Groet, Rena :wink:

Dank voor het snelle antwoord Rena.

Kan al niet meer wachten tot ze in de bus zitten...