Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Liever één formum - Forum Wereldfietser

Liever één formum

Ik zou het veel handiger vinden om alle bijdragen aan de vele fora in 1 op datum te sorteren lijst te vinden. Nu ben ik een kwartier aan het klikken als ik wil zien welke nieuwe bijdragen er zijn. De lijst op de homepage is natuurlijk al snel onvolledig. Zie de werking van nl.fiets.

Groetjes, Leon

Tja, dat zijn nieuwsgroepen en die werken duidelijk anders.
Overigens kun je zelf wel een soortgelijk resultaat opbouwen zoals wordt geboden met de laatste berichten link op het forum via de zoek functie in het forum.
Door te zoeken op de auteur * en aan te geven hoe oud de berichten mogen zijn (Zoek in de afgelopen:) krijg je een opsomming van alle topics uit deze periode.

Het voordeel van de nieuwsgroepen methode is, dat alle onderwerpen direct worden getoond tegenover het voordeel van een forum is dat het gesorteerd is naar onderwerp.

localhost schreef: Het voordeel van de nieuwsgroepen methode is, dat alle onderwerpen direct worden getoond tegenover het voordeel van een forum is dat het gesorteerd is naar onderwerp.
Hoi,

In feite is het wereldfietserforum vergelijkbaar met usenet. Op usenet zijn er vele nieuwgroepen. Een nieuwsgroep waar het te druk is wordt in principe opgesplitst in meerdere groepen. Nieuwgroepen die te weinig bijdragen hebben leiden een kwijnend bestaan. Zo is nl.fiets.ligfiets niet echt een succes te noemen, in de praktijk zal menigeen kiezen om een ligfietsrelevante vraag toch in nl.fiets te stellen. Wat ik bedoel is dat je het aantal nieuwsgroepen, cq. onderwerpen moet afstemmen op het aantal bijdragen. In die zin vind ik de onderverdeling van de Wereldfietsersonderwerpen te uitgebreid, maar dat is natuurlijk alleen mijn mening.

Maar bedankt voor je tip, ik probeer het meteen. :D

Leon