Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wie gaat er mee om een route te beschrijven in Zuid-Amerika? - Forum Wereldfietser

wie gaat er mee om een route te beschrijven in Zuid-Amerika?

beste mensen,

graag wil ik via deze weg een oproep plaatsen voor mensen die interesse hebben om in december 2006 óf januari 2007 in Zuid-Amerika te gaan fietsen voor ongeveer een maand of 2 maand.

Het niet zomaar fietsen. het gaat er ook om dat we de gefietste route uit gaan werken voor global cyclist. zie meer info: www.global-cyclist.com De route zal waarschijnlijk in Chili en Argentinië uitgezet worden.

ik ben Yvette Heijnen, 27 jaar en werkzaam als outdoor instructeur. eigenlijk ben ik maatschappelijk werkster, maar werk toch liever in de buitenlucht en doe graag actieve dingen in het leven!!! ik geniet er elke dag weer van.. ook ben ik toch elke dag weer met mensen bezig, wat ik ook erg belangrijk vind! ik fiets graag in mijn vrije tijd! heb sinds kort een racefiets erbij, waar ik me prima op vermaak!.. hi hi
als je meer over mij en mijn fietsen wilt weten... kijk dan op www.bikeforchildren.com

Over de route:
Het is de bedoeling dat de route zo beschreven wordt, dat mensen zelf deze route kunnen gaan fietsen. het wordt via de organisatie in een soort boekvorm weergegeven en vervolgens dus aan de mensen die de reis boeken verkocht. als fietser en route beschrijver/ster krijgen we een contract voor 3 jaar, waarbij we tot deze tijd de winst krijgen van de geboekte en betaade reizen.

heb jij zin om iets uitdagends en iets nieuws aan te gaan?..

reageer dan en stuur een mailtje naar Yvette info@bikeforchildren.com

groeten Yvette

Yvette,

Van waaruit start je en wat is de voorgestelde route ongeveer?

Groet,

Stijn

beste Stijn,

Wat de route precies gaat worden weet ik nog niet. Het is in ieder geval de bedoel om vanuit Zuid-Amerika te starten. Tenzij iemand ook veel tijd en zin over heeft om vanuit Nederland te beginnen!..
Het lijkt mij juist mooi en goed om samen (of meerdere die zich aangesproken voelen tot deze actie) de route te plannen en uit te werken.

Heb je interesse?..

groeten Yvette

Check; fiets aanwezig? Ja. Check; fietstassen aanwezig? Ja. Check tent aanwezig? Ja maar moet wel ff langs de makert met het ding. Camera aanwezig? Ja, klein maar fijn. Reserve binnen/buitenband? Kan voor worden gezorgd. Tandenborstel aanwezig? No problem. Berijder aanwezig? Ja. Heeft-ie zin? Ja. Durft-ie ook? euuhhhh. weet niet, maar wel een spannend project. Is tijd een probleem? Nee geeneenzins.
Geld aanwezig? ...........stilte

Groet, Haike

Hoi Yvette,
Om eerlijk te zijn sta ik op het punt volgende week naar Dehli te vliegen om daar te beginnen met fietsen, dus veel kan ik niet meer voorbereiden. Op het moment heb ik geen vaste plannen en ik hoop nog eens een terug te gaan naar Zuid Amerika om het nog verder te ontdeken. In eerste instantie gaat mijn intresse uit naar de zuidelijke Andes en Patagonie omdat ik daar nog niet geweest ben. Misschien is deze winter iets te vroeg voor mij, ik zat meer aan '07/'08 te denken, maar je weet maar nooit. Hou me op de hoogte van je plannen.

Groet,

Stijn

Beste Haike,

wat een humor heb je!! dat is zeker al méér dan 1 plus punt! Belangrijk als je aan het klimmen en klimmen bent en je je eigenlijk afvraagt of je wel helemaal lekker in je hoofd bent... of wanneer er een één of andere gek weer iets aan je vraagt of duidelijk wilt maken waar je helemaal niets van snapt..

nou, kom maar op met je ideeen... en gedachte... gooi het maar in de groep.. het groepje..
hier komt de bal.. over...

groeten Yvette

Haike schreef:Check; fiets aanwezig? Ja. Check; fietstassen aanwezig? Ja. Check tent aanwezig? Ja maar moet wel ff langs de makert met het ding. Camera aanwezig? Ja, klein maar fijn. Reserve binnen/buitenband? Kan voor worden gezorgd. Tandenborstel aanwezig? No problem. Berijder aanwezig? Ja. Heeft-ie zin? Ja. Durft-ie ook? euuhhhh. weet niet, maar wel een spannend project. Is tijd een probleem? Nee geeneenzins.
Geld aanwezig? ...........stilte

Groet, Haike

Volgens mij is de bal over de lijn gerold het veld, de site af...

Wel een leuk en interessant plan yvette !
Ben je komende harskamperdennen bijeenkomst ook een zittende rond het kampvuur, heb wel een paar vragen aan je.

Lijkt me echt leuk om zoiets te doen een x

Groetjes

Wat een mooi plan. Leuk als er meerdere mensen interesse hebben. Fietsen in Zuid-Amerika is al jaren een droom voor me. Een maand of twee lijkt me ideaal. Chili/Argentinie? Tijd en geld is geen probleem. Ik heb veel ervaring met het beschrijven van fietsroutes. (Bij Hoevelaken linksaf!) Ik wil het er graag tijdens het kampvuur van het wereldfietsweekend volgende week over hebben.

Ik kom alleen bij eten, zaterdagavond en vertek zondagmorgen vroeg, want ik moet nog werken zondag en vertrek al weer op maandag naar Hongarije.

Groeten,
Rutger
www.rutgersreizen.nl

Beste Rutger,

Ik zit in Kyrgyzstan op de fiets.. beetje ver om effe te komen.. wle leuk, maar toch blijf ik n\hier maar effe..

mail je als ik terug ben!

neem jij een biertje voor mij in Nl. doe ik het hier voor jou..

groeten aan iedereen!!!

yvette

beste Yvette,

Hebben ze ook internet in Kyrgyzistan (volgens mij klopt deze spelling niet)? :D :lol:

Neem maar het lekkerste biertje dat je kan vinden.

We zullen zaterdagavond aan je denken!

Ik ben benieuwd naar je plannen. Misschien kunnen we begin september met een paar mensen wat afspreken.

Rutger

Hoi Yvette,
Dat klinkt als een goed plan zeg! Ik ben zelf net wat plannen aan het maken voor het eind van dit jaar. Misschien is jouw plan wel een goed alternatief of aanvulling.

Ligt de nadruk van de tocht die je van plan bent vooral op fietsen of heb je ook tijd ingepland voor het verkennen van de cultuur, natuur, etc?

Groeten,
Adrie
Hoi Yvette,
Ik zit vanaf ergens oktober in Boliva/Chili/Argentinië op de fiets. Het lijkt me best leuk om een stukje mee te doen...
Mijn plannen zijn totnutoe: La Paz - Surire - San Pedro A. - Sanitago - Camino Austral - Kaap Hoorn.

Als daar wat tussen zit ....

Judith

Overwinteren in Chili en Argentini? Ja zeker!!!

Hoe zit het met de plannen om in Zuid-Amerika te fietsen? Wil graag met wat leuke mensen op pad.

Ben benieuwd naar jullie ideeen, want wil na mijn reis in Nieuw-Zeeland en Australie dit jaar opnieuw de koude wintermaanden januari en februari overslaan.

Yvette. Wanneer kom je terug?

Rutger
www.rutgersreizen.nl