Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenote gezocht voor fietstocht Zuid Amerika 2007 - Forum Wereldfietser

reisgenote gezocht voor fietstocht Zuid Amerika 2007

Hoi,

Ik heb het plan opgevat om volgend jaar een 4 weekse fietstocht in Zuid Amerika te gaan maken en zoek een vrouw die dit ook wel wat lijkt.
Verder als bovenstaande zijn de plannen nog niet, ik zou ook graag samen het plan willen uitwerken. vandaar deze vroege oproep.

Ikzelf ben een vrouw van bijna 46, heb vrij veel in Europa gefietst (Hongarije, Spanje, Portugal, Duitsland, Griekenland, Frankrijk, Corsica, Sardinie, Engeland), ben niet vies van een klimmetje en hou van het avontuur!

Lijkt je dit wat en wil je hier eens verder over door bomen, laat het dan weten, zo mogelijk stap ik in een weekend op mijn nieuwe Koga Globetraveller en kom naar je toe!

groetjes

Geraldine[/code]

Hoi Geraldine,
Ik wil ook graag een fietstocht in Zuid amerika maken, het liefst in Chili en Argentinie. Ik ben een vrouw van 44 jaar en heb al eens in Patagonie rondgereisd maar toen niet op de fiets.( wandelen ) De reis was hardstikke prachtig en ik wil deze landen graag verder bekijken. Ik heb nog geen ervaring met het fietsen in verre streken ( wel gefietst met bagage in frankrijk ) , maar ben redelijke fietser ( racefiets/mountainbike ) en vind een colletje meer of minder geen probleem.Ik hou van het avontuur , soms van wat afzien maar ook lekker eten met een glaasje wijn sla ik niet af. ( dat kan geloof ik allemaal prima in zuid amerika) Ik werk in de gez.h.zorg en kan mijn eigen vakantietijd plannen.
Groetjes, Tali :D

hoi Tali,

Ik heb je een pb (prive-bericht) gestuurd, waarin ik alleen vergeten ben te zeggen dat ik ook graag van een lekker etentje met een glaasje wijn houd, met een shagje als toetje.
Ben benieuwd naar je reactie,

Groet

Geraldine
Geraldine schreef:Hoi,hhallo geraldine ik ben ook van plan om 6weken te fietsen in argentinie misschien kun je mij bellen om iets af te spreken mijn telefoon nummer is 0570627403 vriendelijke groetn marie louise uit deventer

Ik heb het plan opgevat om volgend jaar een 4 weekse fietstocht in Zuid Amerika te gaan maken en zoek een vrouw die dit ook wel wat lijkt.
Verder als bovenstaande zijn de plannen nog niet, ik zou ook graag samen het plan willen uitwerken. vandaar deze vroege oproep.

Ikzelf ben een vrouw van bijna 46, heb vrij veel in Europa gefietst (Hongarije, Spanje, Portugal, Duitsland, Griekenland, Frankrijk, Corsica, Sardinie, Engeland), ben niet vies van een klimmetje en hou van het avontuur!

Lijkt je dit wat en wil je hier eens verder over door bomen, laat het dan weten, zo mogelijk stap ik in een weekend op mijn nieuwe Koga Globetraveller en kom naar je toe!

groetjes

Geraldine[/code]