Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenoot (m/v) week 34/35 - Forum Wereldfietser

reisgenoot (m/v) week 34/35

Hoi,

Ik ben van plan om in week 34 of 35 (eind aug/ begin sep) een fietsvakantie te houden.
Het plan is om de trein te pakken ergens naartoe en vervolgens terug te fietsen. Gezien de tijd die ik heb (9 dagen) lijkt een afstand van 600-800 km wel realistisch. idee-en zijn bv. de trein naar basel of berlijn; en daarbij vergeet ik natuurlijk nog tig andere opties.
Als je zin hebt om (samen met mij) ook dan een fietsvakantie te houden, laat dan een berichtje achter. Ik sta open voor alle andere ideeen.
Nog even wat over mezelf; ik heet marc, 29 jr en woon in Nijmegen.

groetjes,
marc

Wie oh wie kan/wil er nog even tussenuit en 9 daagjes fietsen? Dat kan met Marc. Dus mocht je geinteresseerd zijn, laat het Marc dan z.s.m. weten!

Uiteraard willen wij weten hoe jullie het hebben en/of gehad hebben!

Groet, Rena :wink:

Het is maastricht-basel gworden, zonder reisgenoot maar het is natuurlijkwel begrijpelijk dat er niet zo veel mensen op die korte termijn direct de tijd hebben om zomaar eventjes weg te kunnen.
In ieder geval ik heb een goede vakantie gehad; eerste paar dagen in belgie/ luxemburg waren erg nat, in de elzas was het lekker zonnig.
Volgend jaar wil ik best verder naar rome (vanuit basel); hopelijk is het dan wel wat verder van tevoren te plannen (met meer kans op een evt reisgenoot).

groeten,

marc

Ben zelf de 12e augustus uit Eindhoven vertrokken en via Basel door naar uiteindelijk Siena. De route van Benjaminse.
Ook ik ben alleen vertrokken maar onderweg en op de campings ontmoet je veel andere fietsers uit alle windstreken.
Ik heb er erg van genoten ondanks dat ik tot aan Italie niet al te best weer had. Volgend jaar ga ik absoluut weer op fietsvakantie.

Marcel, Veenendaal