Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] Koga Miyata Worldtraveller '04 --> EDIT PRIJS - Forum Wereldfietser

[TKA] Koga Miyata Worldtraveller '04 --> EDIT PRIJS

KOGA MIYATA WORLDTRAVELLER '04


****!! De fiets valt vanuit elke mogelijke hoek te bekijken op; !!****
http://student.vub.ac.be/~lerbuer/kogaM/kogaM.html

De naam & het merk zeggen alles. Dit is een topfiets, handgemaakt kader met levenslange
garantie, en enkel kwaliteitsonderdelen.
Rijdt als een trein, schakelt soepel, is zelfs met volledige bepakking nog steeds zo stabiel
als een huis.
Ik ben eerste eigenaar, heb fiets gekocht in 2004 en moet hem nu verkopen omdat het
kader eigenlijk net iets te klein is voor mij (ben 1m91, kader van 57 cm). Ik heb alle
originele papieren nog, fiets is steeds goed onderhouden geweest (casette, ketting, en
trapas reeds éénmaal vervangen na lange fietsreis). Ook heb ik er zelf een naafdynamo en
halogeenlamp laten op zetten, zodat nu de verlichting zonder batterijen werkt (en ook
heel wat beter).

Als u nog nooit met een Koga gereden heeft, kom dan langs voor één testrit en u bent
meteen overtuigd. Het rijgemak van Koga's is onovertroffen.

Nieuwprijs van de fiets was €2300. Gezien de staat van de fiets is een richtprijs van €1299 zeer redelijk. Wie hier enkele euro's wil afpraten kan altijd eens proberen :^).

Onderdelen;
- kader : handgemaakt Alloy 7005 double butted tubing, triple hardened, oversized
- balhoofd : Tange Seiki
- Nexus naafdynamo met halogeen voorlicht (met lichtsensor) en 4D toplight (diodes)
achter
- Mavic 36 spaaks velgen
- DPC kaderslot + extra kabel
- Schwalbe Traveller Contact banden
- Volledig Shimano XT afgemonteerd (dus geïntegreerd rem- en schakelsysteem)
- Stalen Tubus voor- en achterdrager

Volledige specificaties zijn na te lezen op;
http://www.koga.com/nl/bike.asp?collect ... id=3424311

Als u interesse heeft, niet aarzelen en mailen of bellen naar + 32 484 118 694.

BELANGRIJKE NOOT: de ortliebtassen die u afgebeeld ziet op één van de foto's (zie url) zijn niet te koop. Foto is puur illustratief bedoeld.

Mischien een idee om de stickers eraf te halen en nieuwe fotos te maken?

Het gaat natuurlijk om hoe de fiets rijdt maar je moet toegeven dat het neit uitziet zo!

Geen beledeging bedoeld hoor - constructive critisism.

Succes met de verkoop!

Hoi,

Stickers zijn het ideale anti diefstal middel, zeker in studenten steden zoals delft (ik rij hier met het duitse elftal op mijn fiets geplakt :) )

De Koga ziet er trouwens tiptop uit.

Whisky

Jouw fiets is toch niet jouw Sanderijn? Stickers op Sanderijn? Ben je Deen, of ben je Vlaming?

Laat je niet misleiden door het beetje stickers die op fiets kleven en de enkele lakbeschadigingen. Het is een feit dat de weerbaarheid van de lak van Koga Miyata wel wat verbetering kan gebruiken. Gelukkig is dit dan ook het ENIGE minpuntje aan de Worldtraveller en verandert dit niets aan de kwaliteit van de fiets (zoals z'n oerdegelijke geometrie, stabiliteit & rijcomfort). Er bestaan lakstiften heb ik mij laten wijsmaken, voor wie liever wil blinken en schitteren als hij door de straten rijdt.
Je kan ook bewust kiezen voor het ietwat 'ruigere' uitzicht, als je liever wil dat iedereen ziet dat er gefìetst wordt. :)

@ Bert Sitters: het verhaaltje is van oorsprong Vlaams (speelt zich in 'Denemerken' af, maar is Vlaams), net zoals ik. Verder begrijp ik helemaal niet waarom je een link legt tussen 'Sanderijn' en de Worldtraveller die ik hier probeer te verkopen. Proberen je grote algemene kennis te tonen aan het forum? :D En nu terug on topic!

Ik kwam gewoon op die speelse associatie, omdat je op het forum bent onder de naam Lanseloet en je in volle bewondering uitlaat over die fiets. Jammer dat hij te klein is voor je.

Hey,

de link lijkt niet te werken. Of ligt het aan mijn pc?

hetsteven schreef:de link lijkt niet te werken. Of ligt het aan mijn pc?
Link doet het bij mij prima...

hetsteven schreef:Hey,

de link lijkt niet te werken. Of ligt het aan mijn pc?
De server waar m'n foto's op staan heeft even plat gelegen, heb ik gemerkt. Dat heeft gelukkig maar enkele uurtjes geduurd. Vandaar dat sommigen de foto's niet zagen en anderen - iets later - dan weer wel.

Een testritje echter is zo veel leuker dan wat foto's.. Aarzel niet om mij te contacteren!

Hoeveel vraag je voor die Koga?

Sorry voor het late antwoord, ik was op vakantie.
De prijs staat nochtans in het vet aangegeven in de tekst: €1299
Er mag iets af, nieuwe richtprijs: €1199
Lanseloet schreef:KOGA MIYATA WORLDTRAVELLER '04


****!! De fiets valt vanuit elke mogelijke hoek te bekijken op; !!****
http://student.vub.ac.be/~lerbuer/kogaM/kogaM.html

De naam & het merk zeggen alles. Dit is een topfiets, handgemaakt kader met levenslange
garantie, en enkel kwaliteitsonderdelen.
Rijdt als een trein, schakelt soepel, is zelfs met volledige bepakking nog steeds zo stabiel
als een huis.
Ik ben eerste eigenaar, heb fiets gekocht in 2004 en moet hem nu verkopen omdat het
kader eigenlijk net iets te klein is voor mij (ben 1m91, kader van 57 cm). Ik heb alle
originele papieren nog, fiets is steeds goed onderhouden geweest (casette, ketting, en
trapas reeds éénmaal vervangen na lange fietsreis). Ook heb ik er zelf een naafdynamo en
halogeenlamp laten op zetten, zodat nu de verlichting zonder batterijen werkt (en ook
heel wat beter).

Als u nog nooit met een Koga gereden heeft, kom dan langs voor één testrit en u bent
meteen overtuigd. Het rijgemak van Koga's is onovertroffen.

Nieuwprijs van de fiets was €2300. Gezien de staat van de fiets is een richtprijs van €1299 zeer redelijk. Wie hier enkele euro's wil afpraten kan altijd eens proberen :^).

Onderdelen;
- kader : handgemaakt Alloy 7005 double butted tubing, triple hardened, oversized
- balhoofd : Tange Seiki
- Nexus naafdynamo met halogeen voorlicht (met lichtsensor) en 4D toplight (diodes)
achter
- Mavic 36 spaaks velgen
- DPC kaderslot + extra kabel
- Schwalbe Traveller Contact banden
- Volledig Shimano XT afgemonteerd (dus geïntegreerd rem- en schakelsysteem)
- Stalen Tubus voor- en achterdrager

Volledige specificaties zijn na te lezen op;
http://www.koga.com/nl/bike.asp?collect ... id=3424311

Als u interesse heeft, niet aarzelen en mailen of bellen naar + 32 484 118 694.

BELANGRIJKE NOOT: de ortliebtassen die u afgebeeld ziet op één van de foto's (zie url) zijn niet te koop. Foto is puur illustratief bedoeld.
[quote=
BELANGRIJKE NOOT: de ortliebtassen die u afgebeeld ziet op één van de foto's (zie url) zijn niet te koop. Foto is puur illustratief bedoeld.[/quote][/quote]

Helaas!!

Is je fiets nog steeds te koop? Ben wel geInteresseerd. Hoeveel kilometeres heeft hij al gereden?

Hallo,

de fiets is nog steeds te koop, maar:
- hij is van m'n broer die in Azië rondzwerft voor het moment + pas terug thuis komt in maart;
- deze dan ook pas verkocht wordt in maart..

Als je geïnteresseerd bent mail je gegevens door naar mijn emailadres: lanseloet AT telenet PUNT be. Ik contacteer je dan opnieuw begin maart.

Qua kilometers geef ik als ruwe boven(!!)limiet 5000 km op. Is steeds grondig gereviseerd geweest na een lange fietsreis.

mvg,
Lanseloet.

ziet er prachtige fiets uit (de beschrijving toch, link werkt niet bij mij).
Ik ben waarschijnlijk heel erg aan de late kant, maar is hij al verkocht?

mvg,
Sander

Hoi,

die worldtraveller is inderdaad sinds lang verkocht, voor € 1050 aan een gelukkige jongeman die er nu op wereldreis mee vertrokken is.
Mijn broer Lanseloet had de verkoop geregeld, ik heb de zaak afgehandeld toen ik terug was van reis.
Ik heb me dan een Idworx gekocht (Easy Rohler) denkende van een upgrade te doen. Maar het mormel slingert en kraakt, en de peperdure (zoals alles peperduur is aan deze fiets) SON naafdynamo geeft voelbare weerstand.
Ik mis mijn Worldtraveller! Spijtig dat die een maatje te klein was.

Maar dus met wat chance, binnenkort een Idworx ER te koop op dit forum :-D

Enfin nee ik moet eerst met mijn dealer spreken of er iets aan te verhelpen valt, maar ik vind gewoon dat het echt niet hoort, al die basic mankementen.