Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorlichtingsdagen.....waarover?? - Forum Wereldfietser

Voorlichtingsdagen.....waarover??

Voorlichtingsdagen.....waarover??


De Activiteitencommissie van De Wereldfietser gaat haar activiteiten verder uitbreiden. De volgende stap die we gaan nemen is het organiseren van voorlichtingsdagen/avonden/middagen over materialen.
Momenten waarop er voolichting wordt gegeven door ervaren Wereldfietsers, fabrikanten van uitrusting, deskundigen van bepaalde onderwerpen, enz, enz.

Kortom: De Wereldfietser vindt het leuk wanneer iedereen het ei zelf uitvindt maar vindt het nog leuker wanneer we elkaar daar een beetje bij helpen. Tenslotte koelt het enthousiasme voor het fietsreizen behoorlijk wanneer je in je vakantie al 30 spaken hebt vervangen, de coördinaten op je gps niet kloppen met die van je kaart en je allemaal gekke bulten op je lichaam krijgt van onbekende ziektes......ik noem maar een zijstraat.

Daarom onze vraag aan jullie:

Waarover willen leden van De Wereldfietser meer informatie hebben?

Gebruik van kaart en kompas, informatie over tentmaterialen, het zuiveren van water, reizen en gezondheid, slaapzakken en matjes, welke fiets voor welke reis, fietstasmaterialen, fotograveren onderweg, je weg vinden met behulp van GPS, enz, enz.

Schiet op dit onderwerp, geef je mening, laat horen waar je behoefte aan hebt.

Marco Meijerink
voorzitter Activiteitencommissie De Wereldfietser
Een ei uitvinden, maar wat doe je ermee ? Bakken, koken of wordt het toch maar weer macaroni met kaas ?

Lekker eten, 's avonds naast je tentje, daar houd ik wel van, maar het blijft lastig om een redelijke pot te koken met een beperkt aantal ingredienten.

Voor een fiets-kookcursus zal ik mij dus zeker inschrijven.

Groeten,

Grace Johnson.
Grace Johnson schreef:Lekker eten, 's avonds naast je tentje, daar houd ik wel van, maar het blijft lastig om een redelijke pot te koken met een beperkt aantal ingredienten. Voor een fiets-kookcursus zal ik mij dus zeker inschrijven.
Hoi Grace,
Leer het van anderen in de praktijk na een fietstocht: ga mee met de trektocht tijdens het hemelvaartweekend! Er wordt 's avonds bij de tenten door iedereen gekookt en andere jaren heb ik me altijd verbaasd over welke hoogstandjes men allemaal voor elkaar kreeg. We zijn dus tegelijk ca. 20 cursisten én 20 instructeurs.
Groetjes, Leon
Hoi Leon,

Bedankt voor de uitnodiging maar jammer genoeg kan ik dus niet. Tijdens het voorjaarsweekend (24-25 mei) kom ik wel langs, of gaat iedereen die zaterdag naar de chinees...

groeten,
Grace Johnson

Op vrijdag 23 mei kookt iedereen zijn/haar eigen potje. Soms ontstaan spontaan kookgroepjes. Zeer leerzaam!!!!!