Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] TEVA Terra Fi maat 39 dames VERKOCHT!!!! - Forum Wereldfietser

[TKA] TEVA Terra Fi maat 39 dames VERKOCHT!!!!

Helaas doet bij mij dit soort TEVA sandaal zeer. Het voetbed is te hoog voor mij. Na 10 dagen proberen, geef ik het op.
Ik baal flink, maar wellicht is het voor jou de juiste sandaal!
Probeer het even in de winkel?!
Teva Terra Fi (2005)
Rood/oranje
Damesmaat 39
euro 40,00

Voor foto even mailen...

Groet Saskia
Dat is werkelijk de eerste keer dat ik van iemand hoor dat Teva's niet lekker zitten!

Ik heb overigens een heel ander probleem met hetzelfde model, in herenuitvoering: ze zitten heerlijk, ook op de fiets, maar al na één dag dragen stonken ze een uur in de wind!! En die lucht van overjarige camembert gaat er maar niet uit. Heel vreemd, want in geen enkel paar andere schoenen heb ik daar last van.

Heeft nog iemand anders daar last van?

Groetjes,

Astrid

Hi Astrid,

Helaas hebben de Teva's inderdaad het nadeel dat ze stinken!!
Ook ik heb normaal gesproken geen zweet/stink voeten, maar ongeacht welke Teva's ik draag, ze stinken altijd!

Maarja, ze lopen/fietsen wel heerlijk, dus zet ik de sandalen buiten de tent, was m'n voeten voor het slapen gaan en ik heb niks meer te klagen!

Groet, Rena :wink:

Dag Rena,

Volgens mij ligt het aan het voetbed, want mijn vorige Teva's (geheel rubberig) hadden dat probleem niet. Toch vreemd voor schoenen dir geacht worden antibacterieel behandeld te zijn!

Groetjes,

Astrid

Gewoon meenemen in de douche en ze ruiken zo weer heerlijk:)
Overigens denk ik dat andere schoenen waar je met blote voeten in loopt ook wel gaan stinken. Waarschijnlijk stinken teva's ook niet als je sokken draagt.(Nooit geprobeerd eigenlijk)

Dat had je gedacht Giantus... het wordt bij elke douchebeurt alleen maar erger! Ik draag ze bijna steevast onder de douche. Zelfs een schrobbeurt met Biotex helpt niet! En nee, al mijn andere sandalen en schoenen waar ik met blote kakjes in ga blijven heerlijk fris, zelfs na jaren "ongewassen" gebruik... alleen de Teva's zijn niet te harden.

Groet,

Astrid

Hmm, het is eigenlijk wel vreemd dat TEVA's er zoveel last van hebben. (ik heb er ook last van hoor). Ik ga denk ik maar eens een mailtje sturen naar teva om te vragen hoe het komt.
MVG

Ik heb mijn TEVA's een nachtje laten weken in de Biotex omdat de lucht (inderdaad) niet te harden was. Met een oude tandenborstel het opgehoopte vuil in de zool eruit geborsteld en nu zijn ze weer fris. Ik wist niet dat er meer mensen last van hadden, dus zo zie je maar......

Probeer eens het schoonmaken met azijn (voetbed dan), mijn ervaring is dat de lucht dan aardig opklaart.

groeten,

Rudi

Als het echt heel erg wordt: Teva 's gewoon in de wasmachine en ze ruiken weer prima! :D

Shimano schoenen hebben er ook last van, duurt alleen langer dan 24 uur. Kreeg behoorlijke stinkpoten erin, dacht dat het aan mij lag en omdat ik wat ouder werdt. Tot ik fietsers tegen kwam die vertelden dat die shimano schoenen op den duur zo gaan stinken.. In andere schoenen/sandalen behoor ik tot die gelukkigen die nooit ergens last van heeft.

Desalniettemin.... Teva's zijn heerlijke sandelen... althans, dat vind ik... en de TEVA sandalen van Saskia zijn te koop, want daar begon dit item mee...

Helaas doet bij mij dit soort TEVA sandaal zeer. Het voetbed is te hoog voor mij. Na 10 dagen proberen, geef ik het op.
Ik baal flink, maar wellicht is het voor jou de juiste sandaal!
Probeer het even in de winkel?!
Teva Terra Fi (2005)
Rood/oranje
Damesmaat 39
euro 40,00

Voor foto even mailen...
Als je in de winkel past: het is TEVA-damesmaat 8 (Amerikaanse damesmaat welke omgerekend wordt naar 39 door TEVA).
Overigens is dit model in deze maat nu nergens te krijgen, dus Saskia maakt zeer grote kans ze te verkopen!!
Dank voor het terugbrengen van de aandacht naar de verkoop....!

Saskia

Hoi Saskia,

Dit weekend komt er fantastisch Teva weer aan, vooral in de omgeving van Gieten :D . Als je ze dan nog hebt, wil ik ze wel even passen.

Groetjes,
Lisette
DE TEVA'S ZIJN VERKOCHT.

GROET SASKIA