Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kg besparen > wat is ook te koop in Hanoi/Vietnam? - Forum Wereldfietser

kg besparen > wat is ook te koop in Hanoi/Vietnam?

Hoi,
In november vliegen we op Hanoi met Singapore Airlines, we mogen max. 32 kg mee.

Wie weet er wat er te koop is in Hanoi aan (fiets)spullen. Zijn daar ook fietstassen (met kliksysteem.....?) verkrijgbaar, hebben ze daar ook compacte slaapzakken te koop. Kan ik daar ook deet spul halen??

Alle tips zijn welkom!

Bedankt & groet,
Peggy

informeer bij Vaude in China: yuan@vaude.com.cn ; Vaude in Singapore: seager@seager.com.sg ; of zij een dealer met Vaude fietstassen en slaapzakken in Hanoi hebben zitten.

hoi

32kg per persoon bedoel je neem ik aan? Daarmee moet je toch een heel eind kunnen komen?? Kampeeruitrusting kun je waarschijnlijk wel thuis laten, Vietnam is of te bergachtig of te dicht bevolkt om zo maar een tentje neer te zetten (op een enkele uitzondering na dan). Voor een niet-kampeer-fietsreis is 32kg te doen lijkt me.
Maar goed, wij zochten in Hanoi een Shimano ketting-afbreek schakeltje maar vonden er geen, de fietsenwinkels die we bezochten waren niet rijkelijk gesorteerd...
Een zijden lakenzak daaraantegen in Hanoi kopen is een eitje....

Succes!

Dank voor de antwoorden!

De Vaude tip opgevolgd, helaas (nog) geen dealers in Hanoi was het antwoord. Nou, we laten in elk geval de lakens thuis en dan maar hopen dat het past.

Groet,
Peggy

Ik ben toch wel benieuwd wat je allemaal mee wilt sjouwen...
Als je fiets 18 kg weegt (wat al veel is), dan heb je nog 14 kg over! Zelf kom ik op een dergelijke bestemming nooit hoger dan een kilo of 8 a 10 aan bagage(bij reizen met 2 personen). Wat kleren (trui, regenjack, lange broek, korte broek, onderbroek, fietsbroek, paar T-shirts), een paar boeken, wat gereedschap, dompelaartje, desnoods een slaapzak...
Ik zou niet weten wat ik verder nog mee moest nemen?