Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lifestraw waterfilter - Forum Wereldfietser

Lifestraw waterfilter

Alleen leden van de Wereldfietser of de Belgische Vakantiefietser zouden een bericht of een reactie op het forum moeten kunnen plaatsen.

uitstekend!
14%
3
mee eens
5%
1
mee oneens
19%
4
wat een onzin!
62%
13

Lifestraw waterfilter

Wie heeft ervaring met de Lifestraw waterfilter? Dit is een dik rietje dat vuil water zuivert terwijl je het opzuigt uit bijvoorbeeld een glas, maar ook uit een rivier.
De Lifestraw gaat 700 liter water mee. De Lifestraw is veel goedkoper dan de gebruikelijke waterfilters.
Zie: www.lifestraw.com

Hallo Bert,

Een stelling zonder achtergrond informatie roept bij mij over het algemeen alleen maar vragen op
en geeft zelden een antwoord. Zo ook deze keer......
Waarom mogen alleen leden actief deel nemen op het forum? Ik heb altijd begrepen dat één van de
belangrijkste doelstellingen van dit forum is om onderling informatie uit te wisselen met de fiets
als gemeenschappelijke deler. Dat gaat het beste wanneer iedereen daartoe de mogelijkheid heeft en niet
door beperkingen op te leggen. M.a.w de drenpel voor deelname moet je laag houden.

Vergeet ook niet dat de website en het forum een soort van visitekaartje van de vereniging zijn
waarmee je je aan de buitenwereld presenteert.
Zou jij eerst lid worden van een vereniging om daarna pas deel te mogen nemen op het forum?

Kunno

Rare poll als je niet weet of het leden of niet-leden zijn die de antwoorden geven :?

Ik weet niet wie deze poll heeft bedacht, maar als je denkt dat dit de juiste weg is moet je dat zeker doen. Maar dan ben ik ook weg, (terwijl ik net een proefnummer heb aangevraagd en betaald) Maar bij komt het nogal sectarisch over en daar ben ik geen groot fan van. Ik dacht dat internet een open-minded structuur had, en wat mij betreft hoeft daar geen einde aan te komen. Ik weet nog wel een variant op de stelling: "Alleen Nederlanders moeten in Nederland kunnen wonen en werken; de rest moet er uit" Dat is ook zo'n stelling uit de koker van mensen bij wiens denkvermogen ik wat vraagtekens heb.
Ik ben dan wel geen lid (meer), maar toch even de vraag: wat heeft deze poll te maken met de vraag van Bert over het zuiverende rietje???

Er ontgaat me hier waarschijnlijk iets...

Groetjes,

Astrid

hoi,

Rare poll (internet is van iedereen) en wat heeft dat met de waterrietjes vraag te maken?

Fiets de wereld (met Kathadyn),
Whisky

Ach die rietjes zijn er al lang van Tropicare en ze voldoen goed :lol: Ideaal voor bij een EHBO-set. Maar ga je een lange reis maken, neem dan een
waterfilter van MSR (miox of Minworks) of Katadyn (pocketfilter). Die zijn op den duur goedkoper. maar eh.., Bert, bezig met een marktonderzoek?

Eric