Additionally, paste this code immediately after the opening tag: van Nice naar Nederland - Forum Wereldfietser

van Nice naar Nederland

Name: Lammertink

Email: ralph @f1nl.nl

Wij zijn van plan in juli 2002 vanuit Nice naar Nederland terug te fietsen m.b.v de route uit 1986 van H.D. Coster/ Fietskaart Informatiestichting "Fietsen van Maastricht naar de Méditerrannée" Wie weet er voor ons een goede aanlooproute vanuit Nice naar deze route? Wie heeft deze route (nog niet zo lang geleden) gefietst en adviezen voor ons?

Name: will kuijlenburg

Email: willkuijl@hotmail.com

Hai Ralph,reeds menige keer heb ik met mijn tentje vanuit Nice v.v.dze rit gemaakt,mocht je nog gegevens omtrent je a.s. fiets-tocht willen hebben mail me dan even !
--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Name: Bert Sitters

Email: b.sitters@pz.nl

Een mooie aanlooproute naar Nice? Dat is nou een vraag waarmee je uitstekend terecht kunt op de Europese Fietsroutesmarkt van de WERELDFIETSER, met dialezingen en informanten achter standjes.Geen reisorganisaties die je een tour willen verkopen, maar ervaren fietsers. a.s. zondag 24 februari van 11.00 - 17.00 uur in het NIVON, Rotterdam, Dirk Smitstraat 76. De Dirk Smitstraat is ten noordoosten van het centrum tussen de Linker Rottekade en de Jonker Fransstraat.Vlakbij Bever Buitensport. 10 minuten lopen van Rotterdam Centraal. Voor meer informatie over deze dag: pr@wereldfietser.nl

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Name: Maarten

Email: m_a_hendriks@hotmail.com

hoi, Ik heb de route nooit gereden maar ben vanuit nijmegen naar montignac gereden. Wie weet kun je wat leuke dingen lezen op mijn website http://maarten.studeert.nl en dan het linkje: fietsen/sablou
--- --- --- --- --- --- --- --- ---