Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat voor baan hebben wereldfietsers? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wat voor baan hebben wereldfietsers?

254 berichten

Verpleegkundige / anesthesie assistent

Nu sparend voor 1/2 jaar weg (april 2008) 1e keer! Betaald onderweg en zeker van baan bij terugkeer een luxe begrijp (en besef) ik.

Tussenstand:

6 leerkrachten 23%
4 studenten 15%
3 ambtenaars 12%
13 overig 50%

Hoi,

Ik ben bioloog en schrijf op dit moment mijn proefschrift. Ergens in februari ben ik dan doctor en hoop daarna mijn wereldfietsreis te maken.

De rede dat ik biologie gestudeerd heb en wetenschapper ben geworden is dezelfde waarom ik fietsreizen maak:

nieuwsgierigheid.

Fiets de wereld (altijd nieuwsgierig),
Whisky

Tussen het reizen door zijn wij in de weer als:
- fysiotherapeut (Myrthe)
- veilingkeurmeester (Ed)

groetjes
ed & myrthe

Webdeveloper.

Ik ben student, dus tijd genoeg om er regelmatig enkele weekjes tussen uit te knijpen. :)

Ambtenaar.

Werk minimaal 40 uur per week en bouw daarmee voldoende adv op zodat ik ieder jaar minimaal 8 weken vakantie heb.

ICT. UNIX Systeem Beheerder.

http://www.westernfront.nl/lrf

Zelfstandig ondernemer

Zelf ben ik een adviseur bij een middelgroot ingenieursbureau waarbij ik me bezig hou met bodemonderzoek en daarnaast flora- en faunaonderzoek. Mijn vrouw is lerares in het basisonderwijs.

Marketing manager voor fohns en krultangen bij een 'groot Nederlands electronica concern'
Langer dan 3 weken vakantie opnemen is in deze baan geen optie, maar ik ben dan ook meer een tochtjes fietser dan een echte wereldfietser.

financieel-administratief medewerkster op een school! :lol:

Ik kom nog uit het lood! Handzetter, machinezetter, vlakdrukmonteur, kopiist, dtp-er, ctp-er en sinds een half jaar vanwege een reorganisatie: brocheerder, snijder, handafwerker, expeditie-medewerker. Jullie mogen mij typograaf noemen!
:D

super7 schreef:ICT. UNIX Systeem Beheerder.
Grappig, ik ook!
Elmar is catering manager en ik werk in de IT, maar tsja, het is maar werk... passie ligt ergens anders... wat dat betreft zijn we nog zoekende...

ik ben DTP-er/vormgever maar doe nu van alles dus voel me meer een manusje-van-alles... ook niet verkeerd maar anders... heb jammer genoeg niet zoveel vrijheid doordat het een klein bedrijf is maar wil ik vroeger weg is het ook geen probleem dus als we de problemen afwegen tegen elkaar is het een topbaan :D

Lerares Nederlands! :-)

En mijn partner zit ook in het onderwijs (HBO), dus dat is +2 voor leerkrachten...

De lange zomervakantie is natuurlijk een groot voordeel als je wilt fietsen.

Tussenstand:

9 leerkrachten 21%
5 studenten 12%
4 ambtenaren 9%
25 overig 58%

hm, tot nu toe is 1 op de 5 leerkracht. Het valt een beetje tegen. Ik had meer verwacht.

Misschien zijn er nog een aantal op vakantie???...
:D

net terug van een weekje herfstvakantie.:wink:

Ik werk als netwerkbeheerder bij de ICT afdeling van een HBO instelling in Leeuwarden. Ik ben verantwoordelijk voor alle wijzigingen aan de ICT infrastructuur (Changemanager) en bezig met procesinrichting. Voor de kort lopende projecten treed ik ook nog op als projectleider.

Ben studerende en doe natuurbeheer en tuinaanleg. Mijn liefde voor natuur komt ook bij het fietsen tot uiting. 8)