Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lid worden in het buitenland? - Forum Wereldfietser

Lid worden in het buitenland?

Sinds gisteren weten we dat ons zeer actieve Thaise forumlid Somchai helaas geen lid meer is van de Wereldfietser.
Somchai schreef:
Zelfs al ben ik geen lid (meer) van de wereldfietser toch steek ik er onrechtstreeks (met plezier) tijd in??
Voor alle duidelijkheid: ook mensen die in het buitenland wonen kunnen lid worden van de vereniging (als ze dat willen, natuurlijk).

Je betaalt wel een extra bijdrage in de verzendkosten (ik meen rond de EUR 10 per jaar, exacte info via leden@wereldfietser.nl). Maar dan ontvang je wel 4 keer per jaar ons prachtige tijdschrift.

Enkele Wereldfietsers die zijn blijven hangen in onder andere Nieuw-Zeeland, Kirgistan en Zweden maken al gebruik van deze mogelijkheid. Misschien dat we binnenkort ook een Thais lid kunnen verwelkomen :wink: ???

Dennis

Zat toen ook al in Thailand Dennis maar af en toe liep het fout met de aankomst van het tijdschrift en dus ook met het paswoord. En op het einde liep het fout met mijn lidgeld.

1. paswoord via email is de oplossing.
2. binnen een korte tijd is mijn online bank systeem weer in orde en kan ik van hieruit zelf mijn betalingen doen zonder tussenpersonen in Belgie.
Wie weet komt alles weer op zijn pootjes.

Het paswoord wordt tegenwoordig standaard met elke digitale nieuwsbrief per email verzonden. Aangezien de verzendlijst voor de digitale nieuwsbrief direct aan het ledenbestand is gekoppeld, ontvangen alleen leden waarvan het emailadres ons bekend is deze email.

Ik geloof dat we wat verbeteringsslagen hebben doorgevoerd sinds je geen lid meer bent, dus misschien moet je het toch nog eens overwegen!!

Dennis

Dennis de Vries schreef:Het paswoord wordt tegenwoordig standaard met elke digitale nieuwsbrief per email verzonden. Aangezien de verzendlijst voor de digitale nieuwsbrief direct aan het ledenbestand is gekoppeld, ontvangen alleen leden waarvan het emailadres ons bekend is deze email.

Ik geloof dat we wat verbeteringsslagen hebben doorgevoerd sinds je geen lid meer bent, dus misschien moet je het toch nog eens overwegen!!

Dennis
Zeer zeker.
Het lijkt me goed wanneer de vereniging open staat voor de wensen én inzet van haar overzeesche leden.

Gegroet,
Sebastian