Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht Sallandse Heuvelrug 28/29 oktober - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht Sallandse Heuvelrug 28/29 oktober

Huttentrektocht Sallandse Heuvelrug

We gaan van de herfst genieten op de Sallandse Heuvelrug. Dat is het heuvelachtige gebied net voorbij Deventer, heuvels die wij Nederlanders al snel "bergen" noemen. Bijvoorbeeld de Hellendoornse Berg, de Haarler Berg, de Holterberg en de Koningsbelt. De laatste is met 75 meter boven zeeniveau de hoogste.
Eind oktober zijn de bladeren aan de bomen al helemaal gekleurd, een genot om doorheen te fietsen, en het is toch vaak mooi weer, ook in die periode.

Trekkershut
Adres: De Noetselerberg, Holterweg 116, Nijverdal.
Een Trekkershut is een houten blokhut met een oppervlakte van ongeveer 12 m² en die staat op een camping. De blokhut is ingericht voor 4 personen. De prijs voor een overnachting in een Trekkershut bedraagt € 32.00 (max. 4 personen). Het elektriciteitsverbruik voor o.a. verwarming wordt ter plaatse verrekend. De kosten worden natuurlijk eerlijk verdeeld.
De inventaris van een Trekkershut:
* Twee stapelbedden met matrassen en kussens (slaapgelegenheid voor vier personen)
* Eettafel met 4 stoelen.
* Gasstel
* Stoffer en blik, emmer, dweil, bezem.
* Afwasteiltje, jerrycan, 4 kledinghaken en een waslijn.
* Afvalbak, picknicktafel
Wat dien je zelf mee te nemen?
* Een slaapzak om in te slapen
* Potjes en pannetjes om in te koken
* Toiletspullen voor gebruik in het toiletgebouw van de camping

Tent: je kan ook je eigen tentje opzetten.

Startpunt: station Apeldoorn zaterdagochtend 28 oktober om 11.00 uur. Dat is ook weer het eindpunt zondagmiddag.
Route: rondje Sallandse Heuvelrug.
Camping: De Noetselerberg, Holterweg 116, Nijverdal
Eten: je kan je eigen maaltijd klaarmaken in de trekkershut, neem dan wel een pannetje mee. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om in een restaurantje te gaan eten, de keus is aan jou.

Contact: Jim van den Berg; email: jimvandenberg@jimvandenberg.nl, mobiel 06-14670749

Hallo,

een vriendin en ik willen graag meefietsen, maar we zijn beide nergens lid van *ik dan wel van het forum*. Kunnen wij wel gewoon meefietsen?

We willen graag alleende zaterdag meefietsen omdat we in onze tentamens zitten. Worden er nog speciale eisen aan onze fietsen en/of conditie gesteld?

Iedereen mag meefietsen; lid of geen lid. De ervaring heeft geleerd dat veel mensen die nog geen lid waren, na zo'n dag of weekend toch lid willen worden van zo'n gezellige club :)
1 of 2 dagen meefietsen, dat maakt niet uit. Alles kan en mag, niets hoeft.
Speciale eisen aan fiets of conditie zijn er niet. Het tempo wordt doorgaans afgestemd op de langzaamste deelnemer.

We zien jullie graag op zaterdag en/of zondag!

Groet,
Freek

Hai

Ik ga mee :)
En deze keer neem ik ook m'n ouders mee
Ik heb er zin in, tot over een week of twee!

Mieke.

En ik ga ook mee, met tentje !


Ha ha die Mieke,
En deze keer neem ik ook m'n ouders mee
Meestal is dat andersom :lol:

Is het misschien leuk om voor degenen die vrijdagavond al willen arriveren op een camping af te spreken ?

Groetjes

Hoi Lars,

Je bent me voor..................

Maar ik wilde het eerst aan Jim voorleggen om zijn plannen niet in de war te schoppen. Bij aardig weer ben ik van plan om vrijdag richting Apeldoorn te fietsen. Ten zuidwesten van Apeldoorn is een camping Assel/Hoogsoeren. Een camping uit het groene boekje. Je kunt er een vuurkorf huren. Voor het hout ga je met een kruiwagen het bos in.......

Groeten,
Annita

Annita schreef:Ten zuidwesten van Apeldoorn is een camping Assel/Hoogsoeren. Een camping uit het groene boekje. Je kunt er een vuurkorf huren. Voor het hout ga je met een kruiwagen het bos in.......
Camping de Wapenberg http://www.dewapenberg.nl die iets verderop ligt (Ugchelen) heeft verwarmd sanitair (en een schuilhut en trekkersveldje). Misschien ook een idee bij slechter weer?

De stemming ziet er al goed in zie ik! :D

Ik (en mischien Daphne ook) ben erbij!
Tandem of mountainbike? Weet ik nog niet. :?:

Groetjes en tot over een paar weken!

Froggy

Hoi Annita,

Nu ben jij me voor !
Dat is idd een leuke camping, wat mij betreft okidokie !

Groetjes en tot vrijdag of zaterdag

Fijn dat we ook zo kunnen komen! moeten we ons nog ergens opgeven of mogen we gewoon aan komen waaien?

groetjes michele

ps: kan ik al ergens een routebeschrijving vinden?

Chely schreef:ps: kan ik al ergens een routebeschrijving vinden?
Verrassing he ;)

Ach je weet het begin- en eindpunt :)

Zijn er trouwens nog lui die op vrijdag vanaf Utrecht (en omgeving) naar Apeldoorn (de genoemde Asselse camping) fietsen?

Update huttentrektocht

Ik heb 4 hutten gereserveerd, dwz voor 16 man is plek en er zijn nu exact 16 definitieve aanmeldingen: jim, erik, johnny, roel, ilse, anneke, gaele, dan, monique, ingeborg, mieke, ouders mieke, ger, hans, james.
Verder vier deelnemers met tent: annemiek, annita, lars, fedor.

De camping: http://www.camping-noetselerberg.nl/ . Er is een zwembad, in de prijs inbegrepen, dus liefhebbers: zwemkleding mee. Verder is er een bistro, je kan dus zaterdagavond ook in het restaurant eten.

Route: volg de groep. Als het kan neem toch zelf ook kaartmateriaal mee, je kan nooit weten.

Michele: jij en je vriendin zijn natuurlijk van harte welkom op zaterdag. Er is echter jammer genoeg geen plek meer in de hutten.

Froggy: weet je al of Daphne meekomt? De hutten zitten nu vol, misschien valt iets te regelen met een eigen tentje?

jim

Hoi Jim,

ik wil ook weer graag mee... had niet bedacht dat ik me op zou moeten geven voor de hut...
ik neem mijn tentje wel mee, maar ben een koukleum dus als er nog een plekkie vrij komt, of nog een extra hut, dan houd ik me 'warm' aanbevolen.

Groetjes en tot zaterdag (vrijdag waarschijnlijk al - met tent)

Quirien schreef: Groetjes en tot zaterdag (vrijdag waarschijnlijk al - met tent)
Ga jij vrijdag dan al die kant (Assel bij Apeldoorn) op fietsen?

Ingeborg wil ook vrijdag al richting Apeldoorn fietsen, maar heeft geen tent (en Assel heeft geen trekkershutten). Iemand een oplossing?

Nee, ik neem de trein naar Apeldoorn (werk namelijk tot half zes in Amersfoort)
ik heb een eenpersoonstent dus kan daar ook geen oplossing bieden... sorry

Quirien schreef:Hoi Jim, ik wil ook weer graag mee... had niet bedacht dat ik me op zou moeten geven voor de hut...
ik neem mijn tentje wel mee, maar ben een koukleum dus als er nog een plekkie vrij komt, of nog een extra hut, dan houd ik me 'warm' aanbevolen.
Groetjes en tot zaterdag (vrijdag waarschijnlijk al - met tent)
Hoi Quirien,
Leuk dat je meegaat.
Er is voor jou een plekje vrij in een hut, Eric gaat nu toch met de tent!!
seeya
jim

Hoi Jim en anderen,

Ik weet van roel, die belde me van de week, dat hij ook in zijn tent slaapt dus ik denk dat er nog een plekje in een hut vrijkomt....

Tot vrijdag ( voor de bikkels met een tent hi hi ) en / of tot zaterdag ...

Hey Lars,
Bedankt, die plek van Roel zal vast opgevuld worden, bijv. door Daphne.
jim

Bedankt jim!
Tot zaterdag

UPDATE 2
* We verzamelen rond 11.00 uur voor het station Apeldoorn bij de kiosk. (Als het regent binnen uiteraard)
* Zwemliefhebbers: neem zwemgoed mee, er is een zwembad op de camping.
* Route: we kunnen al deels fietsen langs het nieuwe knooppuntennetwerk rond Apeldoorn.
* Eten: liefhebbers kunnen branders thuislaten, want je kan koken in de hut, of meegaan naar het restaurant.
* Tent-kampeerders: er zijn al zeker 10 deelnemers die in eigen tentje slapen.
jim