Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reclame regels voor het forum. Mening gevraagd! - Pagina 9 - Forum Wereldfietser

Reclame regels voor het forum. Mening gevraagd!

164 berichten

Reclame beleid op het forum:

streng
18%
15
gematigd
57%
47
tolerant
25%
21

martin schreef:Toen heb ik geschreven dat ik het geen goed boek vond, met een motivering waarom ik dat vond, en dat mensen het boek beter konden laten liggen.
Ik vind dat dat gewoon ook in een open forum moet kunnen Martin.

Het gaat welliswaar wat ver om een negatief koopadvies te geven (maar dat is jouw zaak), maar een boek slecht vinden moet kunnen en daar een discussie over aan gaan zeker.

Dat is juist het leuke van een open forum als dit :wink:

De hele discussie samenvattend kan je stellen dat het bestuur wettelijk gezien het voorstel niet a.s. zondag in stemming mag brengen omdat ze verzuimd heeft de leden ruim op tijd op de hoogte te stellen van de agenda.

Dit zou in strijd zijn met hun eigen Huishoudelijk Reglement.
Daarnaast hebben de leden geen of onvoldoende tijd gekregen om zich op dit agendapunt voor te bereiden.

Doen ze dat toch, dan heeft de uitslag geen enkele betekenis.

Wordt het misschien toch nog gezellig zondag :wink:

Michael,

Bedankt dat je bent afgestapt van de gekleurde vette letters.

Gerd

Deze discussie is alle kanten op gegaan behalve de goede. :( Ik zie alleen maar persoonlijke aanvallen op mensen ipv een leuke discussie.

Het enige wat ik wilde was een paar simpele regeltjes zodat de moderators een beetje houvast hebben. Ik had ze ook makkelijk zelf door kunnen voeren, maar heb het doorgeschoven naar het bestuur. Dat de leden hierover mee kunnen beslissen is alleen maar goed. Het is toch het forum van de leden!
Maar op deze manier is er weinig goeds aan.

Twee simpele tolerante regeltjes:
- voetnoot inkorten tot 1 regel. (inhoud vrij)
- niet doorverwijzen naar eigen boek/zaak/winkel bij het reageren op vragen.

Is dit nu deze discussie waard?????

Bij deze zet ik dit topic op slot. Mocht er iemand een sterk argument hebben, wees vrij om een nieuw topic te openen.

Groeten,

Marco