Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje Zweden 2007 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje Zweden 2007

Hallo,

Mijn naam is Peter, 45 jaar. Ik wil het komende jaar een fietsvakantie van 2 à 3 weken houden in Zuid- en Midden Zweden. De bedoeling is er per openbaar vervoer heen te reizen en daar een (nog niet) uitgestippelde tocht te rijden met fiets en tent.

Ik ben op zoek naar een of meerdere perso(o)n(en) die zin hebben om mee te gaan.

Waarom Zweden? Ik ben geïnteresseerd in het land en de cultuur. Daarnaast spreekt de natuur mij zeer aan.
Het fietsvirus heeft mij pas sinds enkele jaren te pakken. Ik heb tot nu toe alleen nog maar in Nederland gefietst. Fiets hier echter wel zo’n 2000 km per zomer. (Ook naar mijn werk.) Ik kan dus denk ik, aardig meekomen op langere tochten.

Peter,
Overveen
Hi Peter,
Ik ben een vrouw en 41 jaar. Ik ben op zoek naar een fietsmaatje niet alleen in europa maar om mijn conditie op peil te houden in Nederland. Wellicht heb je interesse om eens een stuk te fietsen in Nederland?
Hartelijke groet,
Axi
Peter 1961 schreef:Hallo,

Mijn naam is Peter, 45 jaar. Ik wil het komende jaar een fietsvakantie van 2 à 3 weken houden in Zuid- en Midden Zweden. De bedoeling is er per openbaar vervoer heen te reizen en daar een (nog niet) uitgestippelde tocht te rijden met fiets en tent.

Ik ben op zoek naar een of meerdere perso(o)n(en) die zin hebben om mee te gaan.

Waarom Zweden? Ik ben geïnteresseerd in het land en de cultuur. Daarnaast spreekt de natuur mij zeer aan.
Het fietsvirus heeft mij pas sinds enkele jaren te pakken. Ik heb tot nu toe alleen nog maar in Nederland gefietst. Fiets hier echter wel zo’n 2000 km per zomer. (Ook naar mijn werk.) Ik kan dus denk ik, aardig meekomen op langere tochten.

Peter,
Overveen

Hoi Peter en Axi,

Ik zie het wel zitten om hier in Nederland samen te fietsen... bij Peter zie ik dat het mijn buurman is dus dat maakt het wat makkelijker maar Axi waar woon jij ??

Het lijkt mij in ieder geval leuk om elkaar te leren kennen dmv fietsen in eigen land en als het klikt idd Zweden... Oja ik ben bijna 40 *zucht* grapje :wink:

Groetjes Manou

Hoi Axi en Manou,

Het gaat mij toch wel specifiek om een fietsvakantie in Zweden in 2007.

Mochten jullie ook plannen hebben voor Zweden dan kunnen we natuurlijk kijken of die gemeenschappelijk zouden kunnen zijn.

Voel me wel erg vereerd door jullie uitnodigingen.

Met vriendelijke groet,
Peter

Hoi, Hier nog een buurtje.. :D
Ik heb een paar jaar terug een maand gefietst door Zweden. Als je informatie wil, dan mag je me een pb'tje sturen.
(de reis ging trouwens van Stockholm naar Kiruna, wel een ander deel van het land wellicht...)