Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kampeerders gevraagd voor Fiets- en Wandelbeurs - Forum Wereldfietser

Kampeerders gevraagd voor Fiets- en Wandelbeurs

Beste mensen,

Wederom zijn we ook dit jaar weer op zoek naar mensen die tijdens de Fiets- en Wandelbeurs (3 en 4 februari 2007) hun tentje op willen slaan in de RAI te Amsterdam.

Het is de bedoeling dat we in het ondergedeelte van de RAI een kleine camping gaan bouwen, net zoals vorig jaar. De bedoeling hiervan is dat de beursbezoekers een babbeltje kunnen maken met en een kijkje kunnen nemen bij de gebruiker van kampeerspullen.

Dus heb je een vrijstaande tent, campingstoeltje, slaapmatje, slaapzak, een bepakte fiets, wat wasgoed aan een lijntje of wat je dan ook normaal gesproken mee neemt naar de camping en zin en tijd om hieraan mee te werken, laat het me dan z.s.m. weten!!

Het is een uitermate geschikt moment om over je spullen, reizen en ervaringen te vertellen.

Alvast bedankt!
Groet, Rena :wink:

ps:
1. Deelnemers van de camping in de RAI ontvangen een gratis toegangskaart voor de beurs. Hiermee kunnen je het gebouw in- en uitlopen en de dialezingen en de stands tijdens de beurs bezoeken.

2. In de RAI kunnen geen haringen de grond in, dus bedenk een andere oplossing om je tent overeind te houden.

Vorig jaar werden de tenten verankerd met plakband.
Je moet wel spul meenemen waar je het marmer mee uit de vloer kan trekken. (AUB niet letterlijk nemen)

Succes, John.

johntelleman schreef:Vorig jaar werden de tenten verankerd met plakband.
Je moet wel spul meenemen waar je het marmer mee uit de vloer kan trekken. (AUB niet letterlijk nemen)

Succes, John.
Hi wilde al zeggen dat ik dan nogwel een kango te leen had... :lol: :lol: :lol:

Maar zal eens stevig overleggen met het "huisfront"

Bas

Wordt er in de RAI ook overnacht?


Michiel

Overnachten in de RAI is ten strengste verboden. De bewakers maken na sluitingstijd van de beurs een ronde met speciale honden die ruiken of er een mens in een tent is. Een dazer helpt niet, want die honden hebben het certificaat dazer-proof!
Heb je een overnachtingsplek nodig in Amsterdam: doe een oproep op dit forum, of neem contact op met de activiteitencommissie van de Wereldfietser.

Zo'n vermoeden had ik al. Een dazer heb ik niet, maar een lieve hond kan altijd bij mij in de tent slapen hoor :lol:
Ik neem aan dat het gebruik van de brander ook niet op prijs wordt gesteld door de brandweer.

Ik wil best met mijn fiets en tent komen. Mijn tent kan alleen niet zelfstandig staan, maar met een beetje ducktape en wat gewichtige zaken moet ik een heel eind komen. Kan thuis nog wel een en ander uit proberen.
Er is ook geen houten ondergrond waar je iets met nagels kan vastzetten aanwezig? Zoiets meende ik mij van een van de toen nog op pad beurzen te kunnen herinneren.
Ik ben nog niet echt een wereldfietser, maar heb wel alle spullen... dus kan het wel zo doen lijken en ervaring met kamperen is er ook wel ;)

Een slaappplaats (in de buurt van) Amsterdam zou wel prettig zijn.
Anders moet ik even op en neer rijden (met de auto, dat dan weer wel).

Het lijkt mij handig om de "camping" wel enigszins bezet te houden, zodat er geen spullen 'verdwenen' zijn als je terugkomt van een rondje over de beurs.


Michiel.