Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Noppenfolie - Forum Wereldfietser

Noppenfolie

Gezien bij de Praxis: rol noppenfolie 5 x 0,5 meter voor 2 euro.
Niet helemaal spotgoedkoop maar ruim voldoende om je fiets mee te beschermen, lijkt me.

Moet je die nopjes ook leeg laten lopen vóór vertrek (zoals de fietsbanden) ? :D

Ja en als je geland bent, moet je al die noppen weer oppompen!

Onzin! Je kunt bij Karwei self-inflatible noppenfolie kopen. 8)
Peter Rodenburg schreef:Gezien bij de Praxis: rol noppenfolie 5 x 0,5 meter voor 2 euro.
Niet helemaal spotgoedkoop maar ruim voldoende om je fiets mee te beschermen, lijkt me.
2.5m2? Moet wel een heel klein fietsje zijn dan, of doe je maar een kant?

Ik had vorig jaar in Barcelona mijn fiets ingepakt met 10m x 1m noppenfolie (en dan nog de grove nop ook!). Lekker dik eromheen gewikkeld. Trouwens vantevoren al belangrijke onderdelen beschermd met karton. Geen idee meer wat het kostte, maar dat maakt me niet zoveel uit.

Better safe then sorry!

Blanche schreef:Moet je die nopjes ook leeg laten lopen vóór vertrek (zoals de fietsbanden) ? :D
Nee even zonder gekheid......elke keer laat je je banden halfleeg lopen en dan is er altijd wel zo'n overactive medewerker die erop staat dat je ze helemaal laat leeglopen en ze dus tig keer kwetsbaar zijn. Ik baal ervan!

Heb je dat gezeur dan niet ook met noppenfolie?

Blanche,
Maak alsjeblieft geen slapende honden wakker.