Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ervaring met Trelock fietscomputers met draad (500-serie) - Forum Wereldfietser

ervaring met Trelock fietscomputers met draad (500-serie)

Na jaren van trouwe dienst heeft mijn Cateye Mity2 cc-MT200 het begeven. Nu heb ik het internet afgestruind naar een model. Niet te vierkant, ik vind de meeste te blokkerig en op elkaar lijkend.

Ik ben op het volgende Duitse merk gestuit Trelock, en wel de 500 serie. Met inderdaad een ronde vorm en een goed afleesbaar scherm. Heeft iemand ervaring met dit merk :?:

http://www.trelock.de/trelock/t2/nl/inf ... rsicht.php

Gr John

Ik heb kort de meest uitgebreide van deze serie gehad, en die beviel me niet. Navraag bij de winkel gaf aan dat zij Trelock nu ook niet echt geweldig vonden: teveel uitval en problemen. Ik kon hem gelukkig onder garantie omruilen.
Zo op het eerste gezicht lijken het interessante computers, maar ik moet zeggen dat, eenmaal in de hand, de kwaliteit me tegen viel. Er brak ook al vrij snel een lipje af vanwege een niet zo goed doordachte snelkoppeling.

Concluderend: ik kan ze helaas niet aanraden.

Concluderend: ik kan ze helaas niet aanraden.[/quote


Ik ben op zoek naar een goede computer welke kun je wel aanraden

vr gr Marien

Goeie ervaringen met Cateye. Ziet er inderdaad niet uit: mijn teller lijkt wel een uit de kluiten gewassen jaren'80 horloge. Maar elk nadeel heb z'n voordeel, hij wordt niet zo snel gejat.

Na de Trelock heb ik de Sigma BC 1200 genomen, een digitale draadloze. Tot nu toe vlekkeloos, ben er erg tevreden over.

Spironski schreef:Ik heb kort de meest uitgebreide van deze serie gehad, en die beviel me niet. Navraag bij de winkel gaf aan dat zij Trelock nu ook niet echt geweldig vonden: teveel uitval en problemen. Ik kon hem gelukkig onder garantie omruilen.
Zo op het eerste gezicht lijken het interessante computers, maar ik moet zeggen dat, eenmaal in de hand, de kwaliteit me tegen viel. Er brak ook al vrij snel een lipje af vanwege een niet zo goed doordachte snelkoppeling.

Concluderend: ik kan ze helaas niet aanraden.
Ben vergeten te antwoorden :?

Heb hem inderdaad gezien, bekeken en neergelegd. Ben uiteindelijk gegaan voor de Cateye Velo 8. Wel weer een blok model :oops:

Gr John

Ha, jij kwam dus tot dezelfde conclusie? Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt.