Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat betekent Code List= Img URL? - Forum Wereldfietser

Wat betekent Code List= Img URL?

Als ik een forumberichtje schrijf zie ik in het menutje 9 knopjes naast elkaar staan met mogelijkheden. Bold, cursief en onderstreept, daar kom ik wel uit en de quote knop is me ook helemaal duidelijk. Maar die andere vijf?

Wat doet code, list, list=, Img en URL? Kan iemand me dat uitleggen? Ik heb nog geen helpfunctie gevonden.

Aangezien ik laatst de eerste foto op het forum zag, neem ik aan dat er veel meer mogelijk is dan dat ik weet.

Graag uitleg!!!

Dennis

Je kunt je muis over de knoppen houden om een voorbeeld te zien, net boven het tekstvenster.

Wil je meer weten, klik dan op BBCode onder Opties links onder voor de help pagina met voorbeelden.

Ik denk dat je er zo wel uitkomt.

Groetjes,
Martin 8)

(totaal+1) zit ik al in de top10?[/url]
Dennis de Vries schreef:Aangezien ik laatst de eerste foto op het forum zag, neem ik aan dat er veel meer mogelijk is dan dat ik weet.
Het is inderdaad mogelijk om foto's te posten, maar bij mijn weten moet je daarvoor zelf een website hosten, eventueel via een provider, en dan de URL van die foto invoegen ...

William