Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 6-9 april - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Paastocht 6-9 april

Imeere schreef:Ik heb elke camping besproken op een "ongeveer" aantal mensen.
Gezien de weersverwachting en de locatie - centrum van het land - zal dat wel een fors ongeveer zijn geweest. Dit zou wel eens de druktste trektocht tot nu toe kunnen worden. :D
Tot morgen,
Leon

Alleen vrijdag bij de bijzettaffelboer met de nieuwe vrouw zou het een beetje krap kunnen worden. Dan moeten we maar wat inschikken en een kleiner bijzet tafeltje nemen. Voor de rest is het geen probleem.

Jaaaah...wil ook mee!

Na tijdje WF-aktiviteit afwezigheid (ondanks Freeks niet aflatende motivatie) wordt het toch weer es tijd om een stukkie te fietsen.
En waarom niet met Pasen?
Ben al druk in de weer om tentje en andere kampeerzooi uit het stof te halen...

Tot donderdag (of wellicht vrijdagochtend)

Groet,

Ronald

Het weer ziet er goed uit voor het weekend! Mooi! :D

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet. Het westelijk deel kent weinig schaduw (en veel waterweerkaatsing) en ik had dan ook een behoorlijk rode kop ;)

Zijn er nog paasfietsers die onsterfelijk en een BF-er willen worden? Denk dan alvast na over waarom je ooit met de fiets op vakantie bent gegaan, wie daarin een rol speelde en in welke fase van je leven je toen bevond.
Dan kom je in het eerstvolgende thema van De Wereldfietser en word je dus een Bekende Fietser. Roem en eer zullen je ten deel vallen en in vervolg zul je altijd herkend worden op weekendjes.

Ik vind het fijn als ik zaterdagavond een paar mensen kan interviewen. Dus neem mee die allereerste fietsfoto. Je krijgt hem na een paar weken per aangetekende post retour gestuurd.

Eric

Ik denk dat ik er toch niet bij ben. Moet nog teveel in huis doen :-(.

Hoi Eric,
Dat wordt een echt Interview weekend!
Maar je hebt helemaal gelijk, deze groep is natuurlijk verschrikkelijk interessant om mee in gesprek te raken. Heb jij nog rare, leuke, mooie dingen die jij altijd meeneemt op fietsreis voor mij artikel? Dan heb ik nog wel een oude zwart/wit foto voor je.
Ik zie je zaterdag.....
Marco

Eric Schuijt schreef:Dus neem mee die allereerste fietsfoto.
Afbeelding
1977

Eric Schuijt schreef:Zijn er nog paasfietsers die onsterfelijk en een BF-er willen worden? Denk dan alvast na over waarom je ooit met de fiets op vakantie bent gegaan, wie daarin een rol speelde en in welke fase van je leven je toen bevond.
Dan kom je in het eerstvolgende thema van De Wereldfietser en word je dus een Bekende Fietser. Roem en eer zullen je ten deel vallen en in vervolg zul je altijd herkend worden op weekendjes.

Ik vind het fijn als ik zaterdagavond een paar mensen kan interviewen. Dus neem mee die allereerste fietsfoto. Je krijgt hem na een paar weken per aangetekende post retour gestuurd.

Eric




Tja, natuurlijk weer een extra reden om het jammer te vinden dat ik dit weekend er niet bij kan zijn. Nu Leon al onderweg is dacht ik: ga me toch ook maar eens aanmelden om toch een beetje gevoel van "erbij zijn" te krijgen. De meesten die hier van zich laten horen zijn al sinds jaar en dag lekker aan het fietsen. Ikzelf ben en wordt aangestoken door Leon en zodanig dat ik me verheug op Hemelvaart, Pinksteren, zomervakantie (where ever :wink: ) en wat tussendoortjes..........

Jullie zien me nog wel eens!

Groeten en voor hen die dit nog lezen voor ze richting Veluwe gaan: heel veel plezier en geef Leon maar een kus van me!

Helma.

Helaas,

ook andere verplichtingen....

Dus volgend jaar beter??

Bas :?

Mensen die vanavond al naar Soest gaan, ik zie jullie vanavond!

Groet,

Martijn en BOB

B@se schreef:Helaas,

ook andere verplichtingen....

Dus volgend jaar beter??

Bas :?
Heb je weer wat als Krab te doen?

Nope, das alweer voor bij en 11-11 duurt nog even...

maar als hint het begint met een W en eindigt met erk....

Bas

The sun is shining!
Its 10 to 5!
The bike is ready to go!

Zie je vanavond in Soest of morgen in Amersfoort!

Frog
Voor degenen die het willen weten:
Ik ben heelhuids terug in België geraakt, na het fantastische Paasweekend!

Greetz,
Vienna C.

Campings & Tracklog (gele lijn) van het Rondje Utrecht
Afbeelding

Hallo,

Iedereen bedankt voor het leuke weekend, met name Inge voor het organiseren hiervan en voor haar invloed bij de weergoden. Het was gezellig en ik heb weer het een en ander geleerd, oa. waar je een picknicktafel allemaal voor kan gebruiken. :-)

Jammer dat ik de laatste dag niet mee kon fietsen.

Groetjes,
Frank

Hallo beste allemaal,

Graag zou ik even iedereen, en juf Inge in het bijzonder, hartelijk willen danken voor het toffe weekend!
Heerlijk gereden, lekker buiten geweest en het hoofd compleet leeg kunnen maken.
Ik heb er erg van genoten.
Het weer was perfect, de route was prachtig en het gezelschap was super.
Ook leuk dat ik deze keer niet de enige Bopper was:)
Over Bob gesproken, hij staat in de tuin bij te komen van de tocht en ik zit op het werk aan de koffie met stramme bovenbenen en een lekker kleurtje op de toet.
Helemaal geweldig dus!

Groeten,

Martijn AKA Bobby (voor dit weekend dan)

Ondanks de problemen met mijn knie toch een leuk weekend. Ik was vandaag bij de fysio, maar het gaat toch nog even duren.
Mijn fiets is inmiddels terug.

Top weekend indeed! :D
Thanks all for the gezelligheid en fietsfun!
Keep training those table-mountaineering skills for the next WF weekend!

Enne...kom op met de fotos!

Groetjes,

James