Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKA Gazelle Kathmandu 2006 - Forum Wereldfietser

TKA Gazelle Kathmandu 2006

Als iemand nog op zoek is naar een 1,5 jaar jonge Kathmandu van Gazelle, dan weet ik er nog wel eentje te koop.
Het gaat om een herenmodel en volgens mij was het de maat 50M
Afbeelding
Zie voor specs : de Gazelle site.

Volgens mij vroeg die persoon er zo'n 800 euro voor.

Interesse? stuur dan even een PB.

Is deze nog in nieuwstaat (2006 model is nog in sommige winkels te verkrijgen voor ca. 900), d.w.z. geen slijtage en heb je enig idee hoeveel Km hierop gefietst is?

Wil die persoon die fiets echt kwijt, dan moet zij/hij flink met de prijs gaan zakken. Een nieuwe fiets zakt na aankoop onmiddellijk naar 50% waarde van de aankoopsprijs, ook al heb je er geen kilometer op gereden.
Hoe heet die onbekende aanbieder van die 1,5 jaar oude Gazelle-fiets eigenlijk? Kan zij/hij niet zelf een bericht plaatsen? Komt mij in de huidige vorm nogal vaag over. Ik zou er zo zeker niet op ingaan!!!!

Voor wie niet begrijpt waar dit over gaat: Bert heeft een nieuwe fiets van sponsor Snel. Bij de test in Op Pad staat: "Het is overigens niet de bedoeling de fietsen met elkaar te vergelijken omdat ze daarvoor teveel verschillen".

IK snap nooit zo goed, waarom iemand zo negatief is. Bert heeft al een fiets, dus reageer er dan niet op.

Het is wel een fiets die volledig XT is afgemonteerd.

bert, ben jij trouwens al in de Sahara geweest :roll:

Mario

Met die XT fiets bedoel ik die Gazelle.


Mario

Lees de eerdere reacties van anderen op dit forum over die Gazelle.
Blijft wel de vraag, waarom de eigenaar die fiets niet zelf aanbiedt?