Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend 2007 - Pagina 7 - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend 2007

134 berichten
Voor mij , is dit een geweldig weekend geweest, dat ik niet vlug zal vergeten. Allen bedankt voor de geweldige verrassingen, de stoel, de cadeautjes en de enorme taart. :lol:
Hopelijk gauw tot ziens, Nel

bert sitters schreef:Arme Harry,
Hij heeft het al zo druk met de organisatie.
Mwoah...kwestie van delegeren: Wie zorgt er volgend jaar voor een flinke zak oordoppen :wink:

Ik zal volgend jaar wat minder luid het kampvuur opvrolijken :oops: ik beken schuld....

Het was echter ook een investering, we hadden allerlei creatieve ideeën over het eten van volgend jaar. Bedankt dat niemand zeurde dat er van sommige dingen wat te weinig was. Jullie zijn een geweldig stelletje om voor te koken!!!

Fedor schreef:
Jarno schreef:Alleen het luchtbed gekraak in een van de tenten om mijn heen was wat jammer :wink:.
Volgende keer verbod op (Exped)-luchtbedjes, of mensen met luchtbedjes moeten hun tent markeren zodat men gewaarschuwd is ;)

mmmmm markeren met een ik slaap erg lekker vlaggetje...............
Dat deed ik namelijk.

Dank je wel iedereen voor een zeer geslaagd weekend.
Ik heb geen last gehad van de nachtbrakers, snurkers ( daar was ik er vast een van) of luchtbedden..........
We hebben alleen genoten en heerlijk gegeten.......

Ik wil allereerst de organisatie bedanken voor het geweldige weekend.
Mijn complimenten gaan uit naar Inge en haar team voor het voorbereiden
van het heerlijke maaltijd. Ook het muziek bij het kampvuur en het kampvuur zelf vond ik geweldig.
Ik ben uiteraard volgend jaar 101% weer van de partij. :P Ik heb trouwens heel lekker geslapen, omdat naast mijn tent
een vrouwlijke italiaanse agente op een motorcross overnachtte :wink:
Speciaal voor Eric het verzoek om de tijdschrift op te sturen, ik verheug me erop en ik kan niet meer wachten.

tot 14 augustus! :D

Waar is de 'ik lig rustig te slapen, maak geen geluid of ruik fris' hoek? :wink:

Jarno schreef:Waar is de 'ik lig rustig te slapen, maak geen geluid of ruik fris' hoek? :wink:
stukje te noorden van sint jacobi parochie.

Beste Wereldfietsers

Allemaal Bedankt voor het leuke weekend! Het was geweldig.

Afbeelding

Voor meer foto's van het weekend zie:
http://gudyrooijakkers.spaces.live.com/

Groetjes
Gudy

Hoi Shant,

Theo Jorna (de uitgever) stuurt jou twee exemplaren toe. Maaike (vormgeefster) stuurt morgen de foto's per aangetekende post naar jou toe. Ik hoop dat je het artikel leuk vindt!

Eric

Imeere schreef:Ik zal volgend jaar wat minder luid het kampvuur opvrolijken :oops: ik beken schuld....

Het was echter ook een investering, we hadden allerlei creatieve ideeën over het eten van volgend jaar. Bedankt dat niemand zeurde dat er van sommige dingen wat te weinig was. Jullie zijn een geweldig stelletje om voor te koken!!!
Het eten was inderdaad toppie. Dit heb ik maar zelden meegemaakt voor zo'n grote groep. Met liefde en aandacht bereid. Ook aan vegetariers is gedacht. Bedankt.
Agnes
harry-fietsenaar schreef:
bert sitters schreef:Arme Harry,
Hij heeft het al zo druk met de organisatie.
Mwoah...kwestie van delegeren: Wie zorgt er volgend jaar voor een flinke zak oordoppen :wink:
Hee Harry....wij moeten gewoon geen wijnflessen met draaidoppen meer meenemen, alleen kurken!!! De oplossing voor veel problemen,...geen last van lawaai of bolle tentjes.......

Het was weer TOP :D :D :D :D
Ik heb een prima weekend gehad. Lekker bijgepraat met diverse mensen, lekker gefietst en nageborreld.... :!: :!: :!:

Fokko

Het was de eerste keer dat ik aan dit weekend mee deed, het was fantasties.
Pluim voor de activiteitencommissie, ook Linda die het eten heeft gemaakt,
probeer zeker om volgend jaar dit weer mee te maken.

P.S. Erik je mag volgend jaar weer rustig naast mijn tentje staan , ik ben niet wakker geworden van je snurken.

Tot de volgende fietstocht,,
Ingeborg :lol: :lol: :lol:

John, Agnes, Arend, Ina, Rena, Inge (TOP KOK!!!), John, Gudy, Wanda, Jurgen, Anette, Edith, Bert (DE Bert!), Shant, Carla, Eric, Jan, Johan, Maaike, Maarten, Yvette, Harm, Jan, Joke, Hetty, Louran, Quirien, Freek, Roald, Remco, Laura, Wouter, Paul, Ria, Ingeborg, Marjan, Elly, Richard, Blanche, Douwe, Ben, Ingrid, fam. Van Dijk, Fred, Jans, Sandra, Yvonne, Martijn, Annita, Eric (jawel, die van de route!), Betty, Wim, Frank, Fokko, Harm Jan, Jos, Ingrid en kinderen, Tonny, Suzanne, Patrick, Ruud, Dagmar en kinderen, Bertrand, Bas, Willem, Arnout, Evert, Roel, Timm, Natascha, James, Michiel, Mirjam, fam. Pruijt, Rob, Herma, Nel (Hoera 17!), Anita, Marie Louise, Jarno, Marie An, Rinnert, Astrid (van de dialezing!), our very special guests from the US and?, Sander, Theo, Kees, Marco, Dennis, Astrid, Willem en Perry, Geweldig dat jullie er waren!

wij, fam pruijt, zijn er nu nog over aan het napraten...........de kinderen vonden het ook super........dus geen dank........we verheugen als op 4 november........