Additionally, paste this code immediately after the opening tag: WERELDFIETSERS MARKT - 4 november 2007 - Forum Wereldfietser

WERELDFIETSERS MARKT - 4 november 2007

Beste mensen,

Nog even en dan is het zo ver!
Zondag 4 november wordt de Wereldfietser markt gehouden in het Nivon gebouw te Rotterdam.
Dit is dé dag waarop je alles te weten kunt komen over het fietsen waar ook ter wereld.

Voor deze dag zoeken wij nog informanten en dialezers.
Wil jij je verhalen, foto’s en ervaringen delen met de bezoekers die nog een leuke bestemming zoeken, meld je dan aan als informant of dialezer bij Rena Wolf ( renaw@yahoo.com).

Wil je een workshop geven tijdens deze beurs, dat kan natuurlijk ook!
Meld je aan met het onderwerp van je workshop (maximaal 30 minuten per workshop) bij John Telleman ( J.Telleman@kpnplanet.nl).

Op deze dag organiseren we ook een fotowedstrijd.
Stuur je mooiste wereldfietsfoto per e-mail en met een zo hoog mogelijke resolutie
naar Inge Meere ( inge.meere@gmail.com) maximaal 1 foto per inzending van jou en je fiets op een prachtige locatie. Vergeet niet je naam en de locatie te vermelden. De 10 mooiste foto’s komen te hangen in het Nivon gebouw. De bezoekers kunnen die dag hun stem uitbrengen op de foto’s. Welke 10 foto’s bepalen we op de website, stuur dus snel in!

De prijzen:
1e prijs: de foto op A2 formaat;
2e prijs: de foto op A3 formaat;
3e t/m 10 prijs: de foto op A4 formaat.

Inzendingen moeten uiterlijk 15 oktober binnen zijn.

Voor algemene vragen over deze dag kun je terecht bij Freek Verbakel ( Freek@wereldfietser.nl)

Groet, Rena :wink:

Vind jij dat je uitblinkt in banden plakken? Of heb je iets interresants over kamperen te vertellen?
Tijdens de Wereldfietser markt in het Nivon gebouw op 4 november is er ruimte zat voor jouw aanstekelijke verhalen over het geen waar je goed in bent.

Dus, heb je interesse, mail even naar j.telleman@kpnplanet.nl

Groeten, John.

Helaas John,

Ik kan niet, want ik ben dan fietsen in Thailand. Dat is natuurlijk niet zo'n een gemis, maar we gaan met een groep van 13 wereldfietsers. Onder deze mensen zitten diverse actieve leden, die zich gebruikelijk bij activiteiten van onze vereniging De Wereldfietser inzetten als vrijwilliger.
Gelukkig is er ook goed nieuws: Flip van Dijke, van het onderhoudende boekje "Verstand op nul, blik op oneindig " is omstreeks die tijd weer in het land. Net terug uit Azie.

Heel erg heet nieuws!!!

Jim van den berg en Leon Poels geven tijdens de wereldfietsermarkt
een workshop extreem licht gewicht en extreem comfortabel kamperen.

Groeten, John.

Beste mensen,

Inmiddels zijn er genoeg dialezers, inclusief FRANK VAN RIJN, maar informanten en workshop ideeen zijn nog steeds van harte welkom!!

Groet, Rena :wink:
Hallo allemaal,

Even een mededeling voor alle mensen die zondag naar de wereldfietsermarkt komen per trein. ProRail werkt komend weekeinde aan het spoor waardoor op zondag tussen Utrecht en Gouda geen treinen rijden. (Fietsen mogen gewoonlijk niet mee in door NS beschikbaar gestelde bussen.)
UTRECHT - In het weekeinde van 3 en 4 november is er enige tijd geen treinverkeer mogelijk van, naar of via Utrecht Centraal. In de regio Utrecht vinden dan omvangrijke spoorwerkzaamheden plaats. Reizigers worden met bussen vervoerd.

Het treinknooppunt in het midden van het land is buiten gebruik van 21.00 uur op zaterdagavond tot zondagochtend 05.00 uur. Van vrijdagavond 01.40 uur tot maandagochtend 05.00 uur is er ook geen treinverkeer tussen Utrecht en Gouda.
ProRail werkt in dat weekeinde aan de spoorverdubbeling tussen Utrecht en Woerden. De nieuwe sporen worden aangesloten op het bestaande spoornetwerk. Ook wordt er aan de bovenleiding en beveiligingssystemen gewerkt.

Jammer dat ik er niet bij ben, maar mijn alternatief fietsen in Zuid-Afrika is ook wel mooi geloof ik.
Veel plezier,
Rutger
www.rutgersreizen.nl

Rutger schreef:.... maar mijn alternatief fietsen in Zuid-Afrika is ook wel mooi geloof ik.
Rutger,

Ga je ook fietsen in het Kruger N.P.? Hoewel het in georganiseerd verband moet, lijkt het mij toch wel een unieke ervaring.

Ben

Beste Bert en Rutger,

DIt fietsen in het kruger park, is wel langs de hekken hoor! en niet DOOR het park. Dit wilde ik namelijk ook doen, maar dat wordt dus niet gedaan! En langs de hekken zie je natuurlijk niet veel..

Dus die droom valt in duigen..

De Baviaanskloof (helemaal in het zuiden, vlakbij Knysna) of de drakensberg is meer een aanrader!!

heeeeel veeel plezier in het mooie land! ik ben jaloers..

groeten Yvette

Bent schreef:
Rutger schreef:.... maar mijn alternatief fietsen in Zuid-Afrika is ook wel mooi geloof ik.
Rutger,

Ga je ook fietsen in het Kruger N.P.? Hoewel het in georganiseerd verband moet, lijkt het mij toch wel een unieke ervaring.

Ben

Het is wel mogelijk (het was in ieder geval mogelijk in november 2005 toen ik er was) om in Kruger te fietsen.
Dit wordt gedaan on begeleiding van 1 of 2 parkwachten (ook op de fiets).
Geen idee of het nu nog kan en hoeveel het kost.

flip

Ik zou graag wat meer informatie willen lezen om een beter beeld te krijgen van het event, zoals evt. onderwerpen en tijden van de workshops en/of lezingen. Praktische vraag dus: Is er een planning / overzicht? Want zijn er gelijktijdige workshops of alles achter elkaar (lange dag?). Hoeveel mensen verwachten jullie, etc.

Er staat toch gewoon een bericht op de homepage incl link naar een programma?

willem.megens schreef:Er staat toch gewoon een bericht op de homepage incl link naar een programma?
Ik kom alleen op het forum waar ik rechtstreeks heensurf. Ik ga even rondneuzen op de site. Bedankt

Veel plezier allemaal.

Ik vertrek vanmiddag naar Zuid-Afrika (Kaapstad). Ik ben 14 november weer terug.

Zal wel laten weten hoe het geweest is.

Rutger

www.rutgersreizen.nl

Beste mensen,

Het programma inclusief de presentaties, informanten + gebeid/land en flyer m.b.t. de WereldfietserMarkt 2007 staat vermeldt op
http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... &Itemid=75

EVENT: WereldfietserMarkt 2007
Een markt vol informatie over het fietsen waar ook ter wereld.

DATUM: zondag 4 november 2007

TIJD: 10:00 - 17:00 uur

ADRES:
NIVON huis
Dirk Smitsstraat 76
Rotterdam

(10 minuten lopen vanaf Rotterdam Centraal Station)

Groet, Rena :wink:

renaw schreef: ADRES:
NIVON huis
Dirk Smitsstraat 76
Rotterdam

(10 minuten lopen vanaf Rotterdam Centraal Station)
In verband met de verbouwing op rotterdam cs hoop ik dat jullie de weg nog kunnen vinden. :P

Groet,
Robbert

Hi Robbert,

Zijn er grote veranderingen? Waar moeten we rekening mee houden? :?

Groet, Rena

Neen geen grote veranderingen. alleen als je er de eerste keer komt is het even een kleine zoektocht. Dat is alles. Kost hooguit een paar minuten.

Groet,
Robbert

Zijn er nog meer ligfietsers die langs komen? Ik zag dat Kees in iedergeval aanwezig is. Misschien kunnen we bv na de lezing van Kees elkaar ontmoeten in de kantine met een bakje koffie/thee.
Ik ben een beginnende ligfietster (half jaar) en vind het wel leuk om ervaringen uit te wisselen en gezichten te hebben bij de ligfietsers op het forum.

Ja mijn wijfie. (Margrieta)