Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zuid-Portugal - Forum Wereldfietser

Zuid-Portugal

Een sfeerimpressie van mijn laatste fietstrip in Zuid-Portugal dit voorjaar van eind april - begin mei vind je op
http://www.opdefiets.net/zuidportugal2007/album/

Luc Oteman

Luc.

Echt mooie foto's complimenten


Groetjes

Opa
Leen

Ja, prachtig Luc!!
Schitterend.
Het is precies zoals ik daar 2 jaar terug fietste! Overal die Cistusplantjes: Prachtig in een woord.
ik verheug me er weer op om in Oktober daar in het mooie Portugal te fietsen.
Maar nu dinsdag eerst 2 weken fietsen in Ierland :lol:

Mia

Ja Luc, bijzonder sfeervolle foto's !!
Het digitale tijdperk doet je goed.
Ik heb erg goede herinneringen aan Mertola :wink:

Wauw Luc!
Je hebt me weer een nieuwe reisbestemming gegeven. Bedankt!

Blanche
Grandioos, dat is Portugal op z'n mooist 8) !

Hälsningar från Martin van Doornik, som cyclar under sköna höstfärger i Sverige från 24 september 2007 :D ! Luc Oteman är också välkommen i Sverige :wink: .

(vertaling uit het Zweeds: Groeten van Martin van Doornik, die vanaf 24 september 2007 onder fraaie herfstkleuren in Zweden gaat fietsen. Luc Oteman is ook welkom in Zweden.)

Kunstige foto's, mooi perspectief: alsof je de foto instapt. Heb er nu al zin in ook naar toe te gaan. Blijkbaar staat het voorjaar mooi in bloei. Succes met de gids.
Groeten,
Ben.

Hoi Luc,

prachtige foto's, om bij weg te dromen. 8)

Wat voor software gebruik je eigenlijk om die foto's weer te geven? Ik zoek een vervanger voor het programma dat ik nu gebruik, omdat ik veel te veel handmatig moet doen voordat ik het op mijn site kan zetten.

groetjes,
Frank

Maar euh, ik kan mij nog roedels honden herinneren. En maar achter mij aan rennen. Zelden heb ik het zo erg meegemaakt als in de buurt van Evora.

Luc, de fotos zijn erg mooi, maar zijn er geen honden meer die op de foto wilden? :-)

Eneh, wanneer verschijnt je nieuwe gids?

Hoi Luc,

Mooie foto's Inderdaad heerlijk om bij weg te dromen.

@ Frank Luc gebruikt http://jalbum.net/. Gratis. Ik ben er nu een paar maand mee aan het stoeien. Werkt erg makkelijk als je de juiste instellingen hebt gevonden. In Computer Totaal praktijkgids 06 staat een uitleg. Effe proberen is sneller dan lezen. Je kunt ruimte kopen of je eigen site gebruiken. Effe uploaden met een ftp pakketje en klaar.

Je hebt verschillende stijlen. Laten Luc en ik net dezelfde hebben gekozen. dat is ook wel de mooiste :lol:

Succes!

Inderdaad Eric, jalbum is het. Heel makkelijk als je niet zo handig bent met allerlei software :-)
Andere Eric:
Als het aan mij ligt verschijnt Zuid-Portugal in maart, maar ik heb het niet helemaal zelf in de hand :-)
Dit jaar weinig honden gezien en in ieder geval totaal geen last van gehad. Ik denk dat ze iets aan die loslopende honden gedaan hebben de laatste jaren. In de jaren 90 was het veel erger. Ik herinner me in Beja midden in de stad een grote groep zwerfhonden die vechtend en rennend 's avonds de straten afschuimde. Op de grens tussen Spanje en Portugal ben ik ooit door een stuk of 7 van die beesten fel achtervolgd. Ik had gelukkig een paar keien in mijn achterzak en eentje heb ik vol op zijn snuit geraakt. Janken en piepen en ze dropen gelijk allemaal af.
Luc

Bedankt heren, ik ga ernaar kijken.

Net terug van 4 weken Portugal en geen hond gezien!!
Het schijnt dat enkele jaren terug alle loslopende honden zijn doodgeschoten, en de jagers houden het nu bij.
(hebben ze een groter doelwit dan die kleine vogeltjes :evil: )
Mia