Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 1 adres voor MTB-problemen of -verhuur in Hanoi, Vietnam - Forum Wereldfietser

1 adres voor MTB-problemen of -verhuur in Hanoi, Vietnam

Hupsakee,

Via internet een touragentschap gevonden, zelfs het goedverstopte, godverlaten adres gevonden en de Engelssprekende gids gesproken.
Via hem een ander adres gekregen in Hanoi.
Weer op zoek, verloren gereden, maar uiteindelijk ook gevonden.

Op het tweede verdiep, boven een klein kleermakerwinkeltje, woont Mister Trung. Op het derde verdiep, een rommelig en stoffig zolderkamertje, staan een stuk of 30 MTB's te wachten op...
(een 15-tal Japanse en een 15-tal TREK 3900)

De man bleek onze held van de dag te zijn.

Hij vervangde op 1-2-3 mijn trapas en gaf mijn (en die van mijn vriendin) vuile fiets een volledige poets- en checkbeurt. Versnellingen terug afgesteld, tandwielen gepoetst, ... name it, he did it.

De verklaring van het getik aan mijn pedaal was volgens hem het zand dat in mijn trapas was gekropen door de vele regenbuien die we reeds over ons hadden gekregen in Vietnam.
Hij liet me het schurend geluid horen. "No good", zei hij nog.

Soit, de prijs? Voor de trapas vroeg hij 30 dollar. Geen idee wat dat in Belgie of Nederland kost, maar vermits zoiets in Vietnam niet te verkrijgen is... Voor het onderhoud vroeg hij niets.

Met een net-als-nieuwe-fiets rij ik morgen terug zorgeloos de bergen in!!!!

Zijn adres?
51 Doi Can, Quan Ba Dinh, Hanoi. Op 10 minuten fietsen van the old quarter.

Feetzgreetz,

B

Dank je Bjorn,

We vliegen morgen naar Hanoi.
Mocht er ergens iets mis gaan, dan heb ik het adres.

Gr.
Betty