Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tandem mee in boeing 737, airbus a320 of a319 ??? - Forum Wereldfietser

Tandem mee in boeing 737, airbus a320 of a319 ???

Oef, we hebben net geboekt voor Amsterdam-Phuket in januari. Met Singapore Airlines, want ons was verteld, o.a. door de fietsvakantiewinkel, dat zij tandems meenemen.

Nou lijkt er weer een probleem te zijn gerezen... Op het stukje Singapore-Phuket wordt er met kleinere toestellen gevlogen, waar de tandem (2,32m lang, 1m hoog, 25cm breed hooguit) mogelijk niet in zou passen. We hebben het nagekeken en op dit traject vliegt Silkair voor SA met o.a. boeing 737, airbus 320 en airbus 319. Volgens mij man (jaren in de vliegtuigbouw werkzaam geweest) zou dit geen probleem moeten zijn. SA laat mij maandag weten of het kan of niet. De tickets staan nu tot en met 27 december in optie. Mocht de tandem niet meekunnen, dan kunnen we de vlucht kostenloos annuleren. Zou wel heeeel erg jammer zijn...

Heeft er iemand met één van de genoemde toestellen gevlogen met een tandem?
In een Airbus 319/320 is het ons in ieder geval wel gelukt onze Vittorio-tandem afgelopen zomer met Croatia Airlines (ASD-Dubrovnik heen en Skopje-Amsterdam terug) meet te krijgen. (heen in folie, terug in een doos)
Laat je niet kisten!
Boeing 737 weet ik niet.
Edith Blog schreef:Oef, we hebben net geboekt voor Amsterdam-Phuket in januari. Met Singapore Airlines, want ons was verteld, o.a. door de fietsvakantiewinkel, dat zij tandems meenemen.

Nou lijkt er weer een probleem te zijn gerezen... Op het stukje Singapore-Phuket wordt er met kleinere toestellen gevlogen, waar de tandem (2,32m lang, 1m hoog, 25cm breed hooguit) mogelijk niet in zou passen. We hebben het nagekeken en op dit traject vliegt Silkair voor SA met o.a. boeing 737, airbus 320 en airbus 319. Volgens mij man (jaren in de vliegtuigbouw werkzaam geweest) zou dit geen probleem moeten zijn. SA laat mij maandag weten of het kan of niet. De tickets staan nu tot en met 27 december in optie. Mocht de tandem niet meekunnen, dan kunnen we de vlucht kostenloos annuleren. Zou wel heeeel erg jammer zijn...

Heeft er iemand met één van de genoemde toestellen gevlogen met een tandem?
Hoe is het eigenlijk afgelopen, want 27 december is toch al ruim voorbij? Transavia heeft de norm maximaal 7 normale fietsen in een 737.
Het is uiteindelijk gewoon gelukt. We zijn inmiddels alweer maanden thuis :( na een geweldige reis. Ik heb een weblog bijgehouden: http://www.fietseninthailand.blogspot.com

Groeten,
Edith