Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Informanten gezocht - Forum Wereldfietser

Informanten gezocht

Fiets en Wandelbeurs 2008

Ook in 2008 wordt er weer een Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en wel op 2 en 3 februari. Voor deze beurs zoekt de beursorganisatie informanten en zoekt de vereniging mensen die op de algemene Wereldfietser stand willen staan.

• Als informant vertel je aan de hand van foto’s, landkaarten en souvenirs over je fietstochten waar ook ter wereld.
• Wil je achter de Wereldfietsstand staan, dan vertel je over de vereniging, de website, de activiteiten, landeninformatie en het tijschrift.

Wanneer je deelneemt als informant krijg je een gratis toegangskaart. Koffie/thee, fris, koek e.d. worden aangeboden door de Fiets en Wandelbeurs. Je reiskosten worden niet vergoed.
Sta je bij de Wereldfietsstand, dan kun je de reiskosten vergoed krijgen.

Heb je interesse om hieraan mee te werken, meld je dan bij Harry Wagenaar. Vertel hem wanneer je kunt en waarover je informatie wilt geven: Algemene stand of landeninformatie en in het laatste geval waar je gefietst hebt

harry-fietsenaar [at] zonnet [dot] nl

Wanneer? Zaterdag 2 en zondag 3 februari.
Waar? In de Amsterdamse Rai
Meer informatie: www.fietsenwandelbeurs.nl

Zet me op de lijst Harry!
Ik zal je ZSM een email sturen met alle gegevens!

Groetjes,

James

He Harry,

Broodjes staan niet op het menu.
Koffie, thee, sappies, frisdrank, koek en snoep wordt voor gezorgd.

Groeten Theo

Het bericht is aangepast.

Mensen: brood meenemen dus....of ter plaatse kopen. :?
Wat, geen broodjes?

Nou, dan kom ik niet hoor.
De reiskosten, ok. Je kan tenslotte een halve dag zelf rondkijken maar geen broodjes.
Mijn besluit is al gemaakt, ik ga niet en bezoek de beurs in Retie.

Wereldfietserleden die geen geld voor brood hebben of principieel de vereniging niet willen helpen omdat ze geen brood krijgen, zijn van harte welkom bij de stand van ondergetekende tussen 13.00 en 14.00 uur.
Ook bestuursleden van de activiteitencommissie van de WF-er die geen geld beschikbaar stellen voor vrijwilligers-brood (terwijl er toch geld genoeg in kas is :oops: ),

Tussen 13.00 en 14.00 uur is onze Nina broodjes aan het smeren. Wel even van te voren per mail aanmelden.

En heb je eerder trek? Dan hebben we negerzoenen op de stand :lol:

zelfcensuur toegepast, opmerking verwijderd
Henk_B schreef:Wat, geen broodjes?

Nou, dan kom ik niet hoor.
De reiskosten, ok. Je kan tenslotte een halve dag zelf rondkijken maar geen broodjes.
Mijn besluit is al gemaakt, ik ga niet en bezoek de beurs in Retie.
Heel verstandig Henk. Retie is een uitstekende beurs en een grote inspiratiebron geweest voor de oprichting van de Fiets en Wandelbeurs.
Henk_B schreef:Wat, geen broodjes?

Nou, dan kom ik niet hoor.
De reiskosten, ok. Je kan tenslotte een halve dag zelf rondkijken maar geen broodjes.
Mijn besluit is al gemaakt, ik ga niet en bezoek de beurs in Retie.
Ha die Henkie,
Mag ik jou in Amsterdam een kao padje aanbieden?
bert sitters schreef:Mag ik jou in Amsterdam een kao padje aanbieden?
Huh :? .......tis dat ?
harry-fietsenaar schreef:
bert sitters schreef:Mag ik jou in Amsterdam een kao padje aanbieden?
Huh :? .......tis dat ?
Harry,

Helaas, het aanbod geldt alleen voor Henk Burgler.
harry-fietsenaar schreef:
bert sitters schreef:Mag ik jou in Amsterdam een kao padje aanbieden?
Huh :? .......tis dat ?
Het is geheimtaal, want niemand heeft deze term vóór Bert gebruikt op het www:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22 ... eken&meta=
Wat bedoel je Bert? Het is toch niet iets vies of zo :lol: :lol: :lol:
Gelukkig nieuwjaar verder voor iedereen!
Leon
Leon schreef:
harry-fietsenaar schreef:
bert sitters schreef:Mag ik jou in Amsterdam een kao padje aanbieden?
Huh :? .......tis dat ?
Het is geheimtaal, want niemand heeft deze term vóór Bert gebruikt op het www:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22 ... eken&meta=
Wat bedoel je Bert? Het is toch niet iets vies of zo :lol: :lol: :lol:
Gelukkig nieuwjaar verder voor iedereen!
Leon
Wat zegt Google over kao pad?

Leon, jij ook een gelukkig 2008. Ben je zondag in Utrecht?

Hallo Leon,

als je het Nederlandse achtervoegsel "je" weglaat, dan krijg je heel wat meer hits. :wink:

Ook gelukkig nieuwjaar, ik hoop dat het voor iedereen een goed fietsjaar wordt.

Groetjes,
Frank

Frank schreef:Hallo Leon,

als je het Nederlandse achtervoegsel "je" weglaat, dan krijg je heel wat meer hits. :wink:

Ook gelukkig nieuwjaar, ik hoop dat het voor iedereen een goed fietsjaar wordt.

Groetjes,
Frank
Helaas lijkt het of er nog steeds wereldfietsers zijn die nog niet in Thailand gefietst hebben.

Hallo Bert,

ik ben bang van wel :oops:

Maar dat land staat wel op mijn lijstje van landen die ik nog wil bezoeken.

Groetjes,
Frank

:x Thaise Nasi Goreng! :x

500 gram rijst, 1 ui, 2 teentjes knoflook, 2 groene rawits, 1 eetlepel Thaise rode curry pasta, 100 gram ham, 3 eieren, 100 gram Noorse garnalen, 3 eetlepels Thaise vissaus, 3 voorjaarsuitjes, 4 takjes koriander, 2 rode pepers, 3 eetlepels olie. :D


Maar ehh.. :idea: ..we kunhnen nog steeds informanten gebruiken! Geef je op!

Hey Harry,

Zet me er maar bij.
Ik wil nog wel naar de lezing van Frank over Georgie, maar dat moet vast wel kunnen.

Gr.
Betty,

wij willen zelf erg gaan neuzelen op de beurs..................en ik ben bang dat ik nog niet zoveel kan vertellen,,,,,,,,,,,,,kom je ergens een uurtje of zo iets tekort dan willen jeroen en ik wel bij de stand algemeen...........puur om koffie/thee/eetpauzes op te vangen............

harry-fietsenaar schreef::x Thaise Nasi Goreng! :x

500 gram rijst, 1 ui, 2 teentjes knoflook, 2 groene rawits, 1 eetlepel Thaise rode curry pasta, 100 gram ham, 3 eieren, 100 gram Noorse garnalen, 3 eetlepels Thaise vissaus, 3 voorjaarsuitjes, 4 takjes koriander, 2 rode pepers, 3 eetlepels olie. :D


Maar ehh.. :idea: ..we kunhnen nog steeds informanten gebruiken! Geef je op!

Foei Harry, noem kao pad geen nasi goreng! Ik heb Thaise fietsers hier op bezoek geha en meegenomen naar een Indonesisch restaurant. Dat had ik beter niet kunnen doen. Volgens de Thais gebruiken de Indonesiers een totaal verkeerde mix van kruiden.

By the way: heb je al voldoende Thailand-informanten op 2 en 3 februari. Zelf kan ik niet vanweg andere verplichtingen op die dagen?