Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Na de beurs naar de Chinees - Forum Wereldfietser

Na de beurs naar de Chinees

In Rotterdam gaan we naar de Indier, in Utrecht gaan we naar de Italiaan, op de Harskamperdennen gaan we naar Inge en in Amsterdam gaan we naar de Chinees.
Wie van de Wereldfietsers die op de Fiets en Wandelbeurs staan gaan zaterdagavond na de beurs mee naar de Chinees in de Rijnstraat. We laten een aantal schotel zum Auswahl op tafel plaatsen: ook vegetarisch.

Bert, ik durf het wel aan; is dat lekker, de Chinees?
jim

Ik ben er ook graag (sambal)bij!

Ik ben er ook!

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Zet mij ook maar op de lijst Bert.

Ik neem tenminste aan dat het op loopafstand is. Ik wil erna weer met de trein naar huis voor een goede nachtrust zodat ik de volgende dag ook weer mensen kan informeren op de beurs.

Chinees, ja lekkel ! :x

Ik neem tenminste aan dat het op loopafstand is.
Ja, net om de hoek!
Na afloop kan je terug rollen/kruipen naar Station Rai.

Tot morgen!

Jimbo

Het is altijd beregezellig daar. Ik geloof dat we daar vorig jaar met 30 man zaten. Hopelijk kunnen we nu een nieuw record vestigen.

Als het net zo is als voorgaande jaren dan krijgen we allerlei gerechten (Tjap Tjoy, Foe Yong Hai, Babi Pangang, Sate, Loempia's, kroepoek, rijst, nasi, bami etc) voor € 15 per persoon exclusief drank. Toch?

Groeten,

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Sambal bij?

He Bert kun je er zoenen?

Eric Schuijt schreef:Sambal bij?

He Bert kun je er zoenen?
Vlakbij die Chinees is een verkeerslicht!

Meestal zit het mee, maar soms zit het tegen. Helaas bleek de Chinees niet meer wat het was. De schotels waren aanzienlijk minder in omvang dan de laatste jaren, maar de prijs was wel fors gestegen.
Inmiddels hebben een paar wereldfietsers een alternatief ontdekt: een Egyptenaar, pal tegenover de de RAI. Met de grote baas hebben we afgesproken dat we vooraf even zijn gsm bellen, hem een indicatie geven van het aantal mensen en hij regelt een heerlijk buffet tegen een speciaal prijsje. Volgend jaar dus naar.....de Egyptenaar!

Ik heb op zondagavond nog met een dame gechineest of beter gezegd geindonesischt vlakbij die bewuste Chinees. Omdat er zo veel vlees was, ging ik nu puur vegetarisch. De vegetarische rijsttafel kostte overigens € 16 per persoon, maar wel iets van 8 verschillende gerechten en nog wat extra bakjes met pinda's, koko's etc.

Rutger
www.rutgersreizen.nl