Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKG] Te Ruil aangeboden/ gevraagd: Oppas voor 3 poezen. - Forum Wereldfietser

[TKG] Te Ruil aangeboden/ gevraagd: Oppas voor 3 poezen.

Beste fietsreiziger,

Mijn vriendin en ik willen komend najaar weer voor een jaar de wijde wereld intrekken op onze trouwe tweewielers. Het vertrek zal waarschijnlijk ergens in september liggen.

Wij hebben drie ontzettend lieve poezen (3 vrouwen) waar we een goed (tijdelijk) huis voor willen vinden.

We vroegen ons af of er toevallig mensen zijn die met hetzelfde probleem zitten maar niet in dezelfde periode op reis willen.

Heb jij een poes, een konijn of een ander dier dat niet uitgelaten hoeft te worden en wil je in de toekomst langere tijd op reis? Misschien kunnen we regelen dat jij op onze poezen past en dat wij dan als wederdienst op jouw huisdier kunnen passen.

We zijn bereid om onkosten in de vorm van voer en evt. artsenbezoek te vergoeden.

Groet
Joris
www.buurma.nl

Moderated: Titel aangepast

Misschien wat meer info over de poezen? Leeftijd, evt. kwaaltjes, binnen/buiten etc.

Maar het idee an sich is prima overigens :)

Inderdaad een heel goed idee!

Wij brengen onze kat naar een asiel maar dat kost al snel € 6,00 per kat per dag en per maand is dat ca. € 180,00 en voor dat geld kun je weer een aantal overnachtingen betalen.

hoi Fedor

We hebben drie vrouwtjes. De oudste is 13 de jongste is 8. Ze zijn allen gezond.

We wonen nu op een bovenwoning en ze gaan daardoor niet zoveel naar buiten. Nu liggen ze vrij veel te slapen. Eerder hadden we wel een tuin en gingen ze veel meer naar buiten. Een beetje ruimte zou wel lekker voor ze zijn. Ze kunnen prima voor zichzelf zorgen. Een weekend alleen (met genoeg te eten en te drinken) gaat goed. Ze zijn volgens mij erg makkelijk in de omgang.

Ze zijn nu een aantal jaren samen en hebben zich altijd weer aan veranderingen aangepast. Toen we 14 maanden op de fiets hebben gezeten naar China, zijn ze bij een vriendin geweest. Helaas kan zij nu waarschijnlijk niet weer op ze passen omdat ze is gaan samenwonen met een hele grote kater.':?'

Ik ben blij dat die van ons al 17 jaar een vaste oppas hebben....OMA!!

Mensen bezorg de dames van Joop een goed oppasadresz!!!
Want in een assiel zitten daar houden poezen niet van :wink:

Blanche

Hallo allen

De tickets zijn inmiddels gekocht.

Dus als iemand de ruil wil aangaan en op een of al onze katten te passen, laat het even weten.

groet
Joris
www.buurma.nl

joop schreef:Hallo allen

De tickets zijn inmiddels gekocht.

Dus als iemand de ruil wil aangaan en op een of al onze katten te passen, laat het even weten.

groet
Joris
www.buurma.nl
Hallo wat ik niet begrijp als je een dierenvriend bent en ik meen dat je ze kort terug ook al eens veertien maanden uitbesteed hebt waarom neem je dieren is dat omdat je er om geeft of zijn het hebbedingen?.
Ik heb ook dieren twee honden en een kat die meer op een hond lijkt gezien zijn aanhankelijkheid dan op een kat en ik zou ze geen dag willen missen en zij mij ook niet.
Ook ik heb in 1996 een fietsttrektocht gemaakt van niet langer als een week maar mijn hond (toen had ik er een) ging mee bovenop de fietskar van vogel waar ik een houten kistje voor gemaakt had die ik op de fietskar kon liggen en daar lag mijn hond van 25 kilo op.

Als het anders zou zijn had ik ze nooit genomen want een dier is geen speelbal.

Ik hoop dat je het gaat lukken Joop, een oppas voor een jaar voor 3 katten zal waarschijnlijk niet gemakkelijk zijn.

ZwarteKees, denk je niet een beetje zwart-wit? Drie katten in een kar een jaar op wereldreis gaat dus niet he, dat betekent dan nog niet dat je dan niet om ze geeft.