Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Paastocht

159 berichten

Heb net de kaarten laten sealen. Zo blijven ze langer goed en met dit weer lijkt mij dat geen overbodige luxe :wink:

Tijdens het bestuderen van de kaart en de legenda, lijst met de verklaring van tekens op de kaart, valt mij op dat er schuilhutten in Duitsland langs de route zijn.

Komt dat goed uit :lol:
Hoi Vikingar, John en anderen,

Ik ben er dit paasweekend niet bij, want ik heb mijn cupido pijlen ergens anders op gericht (Kennemer Duinen). Jammer voor jullie want dan kan ik jullie niet behoeden voor hevige buien of andere onheil. Ik heb een deal met Donar en Wodan. Ze zijn me altijd goed gezind. Ik heb vaak gefietst in gebieden waar 5 meter neerslag niet ongewoon zijn, zoals IJsland, Noorwegen, Canada, Ierland, Nieuw-Zeeland, maar toen ik er langs kwam, moest ik Ierse vrouwen met zonnenbrandcreme insmeren :D en bleke Noren adviseren om niet te lang in de zon te gaan zitten. Hoe dan ook. Ik heb even Marion de Hond gebeld het KNMI in De Bilt gebeld wanneer die buien precies gaan vallen.

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Hi Bompa
Gefeliciteerd, doen ze in Belgie wel aan beschuit met muisjes is het daar niet bier met muisjes?
Groetjes en een dikke zoen Yvette

Hey

zijn er in die dorpjes waar we overnachten eettentjes :D , zodat je ,s avonds
lekker droog zit en niet zelf hoef te koken :?:

Ingeborg
Dag John, Bert en alle fietsers van de paastocht,

Den bompa (Hein) is heel blij dat zijn kleinzoontje gisteren geboren is, zodat hij nu toch zeker met een gerust hart mee kan fietsen met de paastocht. Hij heeft gisterenavond al op kraambezoek geweest en gezegd tegen de kleine dat hij nu mag meefietsen van oma.
Ik wens jullie allen een warme (!!!!) paastocht met dikke trui en skijassen.
groetjes oma Maria

mieke schreef:Hallo allemaal,

Ik was van plan weer eens een weekend mee te fietsen, maar helaas laten de financien het niet toe omdat voor mij het vervoer een beetje te duur wordt. Ook ben ik hard bezig met het voorbreiden van m'n examens.
Als ik volgend schooljaar (ik denk in schooljaren :P) een OV jaarkaart heb zal het een stuk eenvoudiger worden. :)

Diegene die wel meegaan, heel veel plezier! ;)

Mieke.
Ik neem aan dat jij op de treinkosten doelt... ik weet niet of er nog meer mensen uit noord holland meegaan, maar misschien kan iemand jou meenemen met de auto of met een kortingskaart??

Grtz Matthijs

Ingeborg Emmel schreef:Hey

zijn er in die dorpjes waar we overnachten eettentjes :D , zodat je ,s avonds
lekker droog zit en niet zelf hoef te koken :?:

Ingeborg
Niet in Rheeze (1e overnachting) maar je hebt Hardenberg is 4 km fietsen. Onderweg naar Rheeze heb je in Dalfsen, Vilsteren en Ommen genoeg restaurants.

In Uelsen (2e camping) Duitsland heeft denk ik genoeg eet gelegenheden.

In Harddorfer See (3e camping) hebben ze een Bistro und Biergarten.

En onderweg kom je natuurlijk genoeg tegen.

John

Geweldige weersverwachtingen voor het weekend.
Een witte pasen! Dat moet mooie plaatjes opleveren.
Ik heb er zin in.

Tot vrijdag.
Betty, die een kruik in haar tas doet

Boop schreef:Geweldige weersverwachtingen voor het weekend.
Een witte pasen! Dat moet mooie plaatjes opleveren.
Ik heb er zin in.

Tot vrijdag.
Betty, die een kruik in haar tas doet
Veel succes!
Ik bekijk volgende week de foto's wel.

Nog 1 dag mensjes!

Vandaag wordt het baggerweer maar niet afschikken!
In het weekend wordt het koud en er zullen winterse buienvallen maar we zullen zeker ook de voorjaarszon regelmatig zien denk ik!

Lekker frisse lucht en heerlijk fietsen!
Zin aaaaaan!

Tot morgen in Zwolle,

Jimbo

Ik heb er al zin in!
Straks nog even langs de buitensport boer voor wat voedsel en laatste spullen.
Morgen met de auto naar Winterswijk en van daar met de trein naar Zwolle.

Het weer voor het lange weekend ziet er niet eens zo slecht uit.
Is toch voornamelijk vandaag dat je je hond nog niet naar buiten stuurt:)

Groet,

Martijn1

Froggy schreef:Lekker frisse lucht en heerlijk fietsen!
Zin aaaaaan!

Tot morgen in Zwolle,
veel plezier op de wereldfietserpaasexpeditie :!:
(hou elkaar lekker warm)

Sjirk

Hoi

Veel plezier op de paas expeditie :-) Ik ga hier in Duitsland ook lekker sneeuw- fietsen :D

Fiets de wereld,
Whisky

Afbeelding
Heb voor de zekerheid, er kan wat neerslag vallen :lol: , een nieuw niet al te duur regenpak gekocht. Ben te herkennen aan mijn okergele/oranje regenjas.
Ik zie eruit als een eskimo dus kan niet missen :wink:

We hebben wind mee N/NW komt dat goed uit.

Tot morgen!!!

John & Agnes

Sterkte maar toch heel veel plezier allemaal!!!

Blanche

Ik ben m'n tassen aan't inpakken!
Buiten regent het hard en de wind is aan't waaien!
Brrrrrrr

Nog zin in!

Wel een mooi weekend zo!
Het gaat voor mij de eerste keer zijn dat ik met fiets tassen fiets ipv met m'n BOB Yak.
Ik heb een mooie nieuwe set waterdichte Vaude's die ik nu mooi kan testen op waterdichtheid:)
Toppie geregeld zo 8)

Cheers,

Martijn

Tassen ingepakt, fiets staat achter op de auto, netjes ingepakt in een dekzeiltje en morgen dropt mijn Anke me in Zwolle.

Tussen de buien is het vast droog, en sneeuw en hagel wordt je niet echt nat van ( hoop ik :roll: ).

Best leuk zo'n uitdaging, heb er zin aan :!:

Tot morgen

Groet

Jans

Het regent hier nu in Zeist pijpenstelen. Alles wat nu valt, valt morgen niet.
Ik heb bij het KNMI goed weer aangevraagd.
Veel plezier,
Rutger
Always look on the bright side of life