Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Katadyn Pocket Waterfilter - Forum Wereldfietser

Katadyn Pocket Waterfilter

Hallo collega drinkers :D
Wie heeft er ervaring of een oplossing voor bovengenoemd waterfilter betreffende de ' schoonwateruitgagng ' . Ik heb in de winkel gezien dat dat een klein stukje vierkant is wat bovendien nog taps naar het uiteinde toe loopt, volgens mij kan hier geen stukje slang op geschoven worden om het schone water in een fles te krijgen... Oplossingen zijn welkom. Groetjes Lars

Beste Lars,

Alhoewel de fabrikant het af raadt (vanwege gevaar op vervuiling) hebben wij op het tuitje van de filter gewoon een slangetje geschoven. Werkt perect.
Ha die Marco,
Dat slangetje op dat taps toelopende tuitje schoof er in de winkel waar ik het probeerde gemakkelijk van af, hebben jullie dat niet dan ? Of kan je het slangetje tijdens het pompen vasthouden ofzo ?
Benieuwd naar je reactie, groetjes Lars

Hoi Lars,
Ik mail wel even een fotootje van de pom met slang.......dat praat makkelijker.
groet,
marco

Hoi Lars, Hoi Marco,

Ook ik ben geïnteresseerd in de waterfilter and wat wel en niet mogelijk is. Ik zou dus ook graag het fotootje ontvangen, dan weet ik waar jullie het over hebben. Ik ben namelijk ook nog op zoek naar een waterfilter.

Wellicht dat het fotootje gewoon op het forum geplaatst kan worden, mochten anderen ook geinteresseerd zijn.

Groet,
Rena