Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1563 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34179 berichten
DaVinci schreef:
zo 29 okt, 2023 20:06
driepuntbrug
Aha, heet dat zo! :-)
Ja klopt, de volgende plaat komt van davinci.
Eerst gezocht op driesprongbrug, dan vind je er eentje in Groningen. Die wordt ook wel Mercedesbrug genoemd.
Verder gezocht op Mercedesbrug, en dan komt de driepuntsbrug snel boven water.
Volgende:
kiosk.jpeg
Muziekpaviljoen, muziekkiosk, muziekkoepel, kiosk,.......
Google maps geeft niet thuis voor jouw mooie kiosk.
Heb echt van alles geprobeerd, muziekkoepels op Google afbeeldingen en zo veel meer.
En dan nog niet één zelfs met dakpannen erop! Hoe zeldzaam.
Moet Guust Flater met z'n flaterfoon daar maar niet proberen, anders bellen voor nieuwe dakpannen.... :lol:
Guust flaterfoon.jpg
De foto is van 3 oktober, ik fietste op die dag van mijn kastelendorp naar Den Bosch.
Helenaveen en Liessel had ik al bekeken, maar dus net niet ver genoeg gekeken.
Vlierden. https://www.google.nl/maps/@51.4452267, ... ?entry=ttu
Ik ben er nooit geweest overigens.
Inderdaad, de kiosk in het Brabantse Vlierden.
Ik mag ondertussen wat verder van huis.
De beurt is aan Leon.
Volgende. Ik heb diverse dingen op de bordjes gewist.
Afbeelding
Vlierden! Daar heb ik wat jaren geleden de molen bezocht....

Lijkt me een ambulance- of brandweerkazerne.
Wallonië?
Martin E. van Doornik schreef:
ma 30 okt, 2023 14:14
Wallonië?
Ja. Dat ligt er dik op hé?
Gezocht met "Casernes de pompiers en Wallonie" op zoveel manieren, niks gevonden....
Kennelijk is het geen brandweer, of op zijn minst geen normale brandweerkazerne. Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat er zich achter de rolpoorten bevindt. Misschien een volgende keer eens gluren.
Ik heb inmiddels de foto een beetje ontblurd.
Et voilá!

Ik vermoed dat het gebouw bestemd is voor onderhoud aan het sluizencomplex door de bouwer Besix.
Bij het zien van het plaatje dacht ik in eerste instantie aan zo'n gebouw van Rijkswaterstaat waar de wagens met zout en zo vertrekken, maar dan in België.
Klopt. Ik had gedacht dat dit te gemakkelijk zou zijn want het is een markante en drukke plek voor fietsers.
Jij bent.
brug over beek.JPG
Achterhoek.
Poppink schreef:
di 31 okt, 2023 10:12
Et voilá!

Ik vermoed dat het gebouw bestemd is voor onderhoud aan het sluizencomplex door de bouwer Besix.
Bij het zien van het plaatje dacht ik in eerste instantie aan zo'n gebouw van Rijkswaterstaat waar de wagens met zout en zo vertrekken, maar dan in België.
Verhip, heb ik hier ook langs gefietst, maar ik dacht ergens achter Neercanne of zo en niet gevonden. Hoe stom van me.... :roll:
Dit hier? https://www.google.nl/maps/@52.1167367, ... ?entry=ttu
Bruggetje van Oude Schooldijk over de Slinge ten westen van Borculo.
Perfect Martin.
Heeft wat geduurd, moest wat dingen afhandelen inzake m'n overleden buurman. Geen familie, niks. Spullen weghalen en naar Beijum vervoerd. Eng buurt. Kom straks terug met nieuwe foto.