Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 460 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34033 berichten
Helemaal goed. De 828 gaat later over in de 832. Ik heb deze route gevolgd omdat ik dan niet over de drukke Ring hoefde op weg naar het Oosten.
Ring gaat trouwens nu via een tunnel.
raadplaad.jpg
Succes
Als ik op de foto klik om hem groot in beeld te krijgen komt hij prompt wel op de aardse manier in beeld.

edit: ging over eerder software probleem, inmiddels opgelost. Bericht mag weg.

Hans
javb2812 schreef:
za 24 aug, 2019 17:14
Bij mij in het scherm komt hij op zijn kop.
Het is dus niet Australië? ;)

Iig zwaar vulkanisch...
Hahaaaaaaaaaaaaa
Nee
Zie ik daar de rivier de Styx?
IJsland, langs de F210? Ik meen dat de weg, komend uit het westen voor die heuvel naar links afbuigt maar ik kan mijn eigen foto's en GPS-route niet zo snel terugvinden en het is bijna 15 jaar geleden dat we daar in de mist verdwaalden ...
ging over softwareprobleem met foto. Inmiddels opgelost. Bericht mag weg.

Hans
arnob schreef:
za 24 aug, 2019 23:53
IJsland, langs de F210? Ik meen dat de weg, komend uit het westen voor die heuvel naar links afbuigt maar ik kan mijn eigen foto's en GPS-route niet zo snel terugvinden en het is bijna 15 jaar geleden dat we daar in de mist verdwaalden ...
Nee, langs de F210 op Ijsland is niet goed. Bij gedeelten heeft die route er inderdaad wel iets van weg.

Hans
willem.m schreef:
za 24 aug, 2019 18:29
Zie ik daar de rivier de Styx?
:shock: :lol: Vanuit het perspectief van de onderwereld zou je denken?

De hier afgebeelde plek kan de oude grieken met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet geïnspireerd hebben bij de totstandkoming van hun mythologie.

Hans
Is het bij Rauðufossar?
javb2812 schreef:
za 24 aug, 2019 17:27
Als ik op de foto klik om hem groot in beeld te krijgen komt hij prompt wel op de aardse manier in beeld.

Hans
Op mijn smartphone wordt deze foto bij het vergroten wel automatisch 180° gedraaid, maar op mijn grote computerscherm blijft het landschap "in de lucht hangen".
renel schreef:
zo 25 aug, 2019 09:12
Is het bij Rauðufossar?
Nee
bericht ging over software probleempje met de foto, inmiddels opgelost. Bericht mag weg.

Hans
raadplaad.jpg
zelfde raadfoto voor de tweede keer. Was zo gelopen vanwege ruzie met de software. Trekt u zich er vooral niets van aan dat ik hem nu twee keer heb gepost.

Hans
Ook niet
javb2812 schreef:
zo 25 aug, 2019 00:06

Nee, langs de F210 op Ijsland is niet goed. Bij gedeelten heeft die route er inderdaad wel iets van weg.

Hans
Ik heb om de Mýrdalsjökull gefietst over de F232, F210, F261, ten zuiden van Landmannalaugar.
In mijn herinnering en als ik naar mijn foto's kijk denk dat op de achtergrond de Mýrdalsjökull zichtbaar is. Ik vermoed dat dit plaatje van het einde van de F232 vlak bij de aansluiting op de F210 is.

Dat gezegd hebbende:
Ik heb ook de F208 vanuit het Noorden naar Landmannalaugar waarna ik niet verder mocht naar het oosten (vanwege een glacier outburst flood) en via de F225 naar het westen moest. Er zijn veel plekken die hierop lijken. Denk echter niet dat het aan deze route was. Het kan net zo goed een weg ten oosten van Landmannalaugar zijn: F206, F207, F208, F233, F235 (het gebied tussen Mýrdalsjökull en Vatnajökull). Deze staan nog op mijn bucket-list :)
Nee, het is ook niet vlakbij het kruispunt van F210 en F232

De wegnummers die je vervolgens noemt zijn er te veel om op te reageren*. Daar moet ik bij zeggen dat ik je enthousiasme daarvoor geheel begrijp en deel.

* trek hieruit vooral geen conclusie of het al dan niet bij een van deze wegen in de buurt is.

Hans
Zonder een hint (bijvoorbeeld: op de achtergrond zie je wel/niet Mýrdalsjökull en bij niet goed het is bijv. de Vatnajökull) wacht ik de oplossing af en heb misschien dan weer wat toe te voegen aan mijn bucket-list. :D

Je plaatje is nl wel heel mooi.