Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1559 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34262 berichten
IMG_20231022_135129.jpg
Zag talloze varianten op Google en maakte er zelf ook eentje. Telt deze ook voor dit topic?
Lijkt nergens op, het was een modern bruggetje aan een kruispunt.
Ik zeg Luxemburg en niet Echternach of Schengen.
Yamadori schreef:
di 24 okt, 2023 09:32
Zag talloze varianten op Google en maakte er zelf ook eentje. Telt deze ook voor dit topic?
Jawel, een brug en een kerk, die komen vaker langs als Raad plaatje!.
Maar voordat je deze kunt plaatsen moet je de beurt krijgen en die krijg ja als je het Raad plaatje! van iemand anders hebt opgelost.
Martin E. van Doornik schreef: Lijkt nergens op, het was een modern bruggetje aan een kruispunt.
Denk niet dat Yamadori zijn foto als oplossing had aangedragen.
Het dorpje ligt aan een grensrivier.
Excuses, spelregels niet begrepen.
Grensrivier, aan de Moezel?
Er is in Luxemburg nog een andere grensrivier. Maar nier ver mijn raad plaatje buigt de grens van het riviertje af.
Hmm, ik stond ooit op een camping aan de Our, dacht ik, tussen Dasburg en Vianden. Is het Dasburg?
Nee, andere riviertje en wat zuidelijker.
Yamadori schreef:
di 24 okt, 2023 09:32
Zag talloze varianten op Google en maakte er zelf ook eentje. Telt deze ook voor dit topic?
Hij mag sowieso hier:
viewtopic.php?t=31877&start=320

:P ,

Carl
Om het wat minder moeilijk te maken, heb ik een paar letters terug geplakt:
Wegwijzers en kerktoren-letters.jpg
Dan een gokje want kan straatzicht niet vinden: is het brug over Sauer bij Wallendorf?
Het bruggetje ligt over een beekje, dat er vlakbij op de Sûre (of Sauer) uitkomt.
Er is wel Streetview aanwezig, alleen het derde bord rechts (wit) is nu wel iets anders.
Reisdorf.

Jan
Reisdorf is goed, maar waar is het Streetview-bewijs?
Martin E. van Doornik schreef:
di 24 okt, 2023 13:29
Het dorpje ligt aan een grensrivier.
Dit had mij hopeloos op een verkeerd spoor gezet.....
JanH schreef:
wo 25 okt, 2023 13:00
Martin E. van Doornik schreef:
di 24 okt, 2023 13:29
Het dorpje ligt aan een grensrivier.
Dit had mij hopeloos op een verkeerd spoor gezet.....
Ja, mij ook. Kerkje was twaalf in een dozijn, dat was ook geen hint.
Jan Hilver heeft het goed. Ik kwam van Beaufort vandaan fietsen richting Vianden, met bezoek in Keiwelbach waar ik familie heb wonen.
De volgende is voor jou.

Excuses aan anderen: inderdaad grensrivier, maar zoals ik al schreef: niet ver mijn raad plaatje buigt de grens van het riviertje af.
@Martin: de letters die je gaf in combinatie met eerdere aanwijzingen, vormden de sleutel.

De volgende:
Waar?
Vanaf de plek waar ik stond, de zuidwestkant, is er geen streetview beschikbaar. Wel is die er vanaf de noordkant.
Raadplaat 25-10-2023.jpg
Jan