Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 665 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34037 berichten
Je zit al in de juiste provincie, Martin. Deze plek is meer naar het noordwesten, dichter bij de kust.
Is het misschien hier?

https://goo.gl/maps/44WsSEPSecMy8nKK7

Capture.JPG
Dat is inderdaad de plek waar ik de foto heb genomen: vanaf de voetbrug bij IJsboerderij De Jong in Weipoort. Het koeienbruggetje is de volgende in noordoostelijke richting.
De volgende is voor jouw, Willem.
Na de tip over het noordwesten van de provincie was het niet zo lastig meer. Mooi plekje hoor!

Nieuwe opgave:

Capture.JPG
Lijkt op Afferden.
renel schreef:
wo 03 jun, 2020 11:38
Lijkt op Afferden.
Lijkt er inderdaad op, maar het is 'm niet. Blijkbaar is dit een vaker gebruikt type toren.
Mookerschans lijkt er ook op.

De mensen op deze pagina lijken ook in zo'n toren te staan/zitten.
renel schreef:
wo 03 jun, 2020 11:55
Mookerschans lijkt er ook op.

De mensen op deze pagina lijken ook in zo'n toren te staan/zitten.
Ja, dat is 'm.

Het is een mooi gebied. Vroeger (we spreken over de herfst van 2019), toen je nog zonder noodzakelijke reden met de trein mocht, kon je makkelijk vanuit Den Bosch naar Mook-Molenhoek sporen, om vanuit daar een prachtige wandeling van ~25 km ten zuiden, zuidoosten en oosten van Nijmegen te maken. Nu moet je er eerst helemaal naartoe fietsen (wat trouwens ook geen straf is).

Capture.JPG
Ik heb in die regio ook wat rondgefietst en gewandeld maar herkende de toren niet van die tochten.


Nieuw plaatje:
virusvrij.jpg
Qua architectuur zou ik België zeggen ;)

Kan zo in https://uglybelgianhouses.tumblr.com/
Gezien de lelijkheid van het gehele straatbeeld zou ik eerder voor Eindhoven gaan. Maar dat is een enorme wild guess.
Fedor schreef:
wo 03 jun, 2020 13:28
Qua architectuur zou ik België zeggen ;)
Lijkt me nogal sterk met allemaal gele autonummerplaten en de Nederlandse vormgeving van straatnaamborden.
willem.m schreef:
wo 03 jun, 2020 13:34
Gezien de lelijkheid van het gehele straatbeeld zou ik eerder voor Eindhoven gaan. Maar dat is een enorme wild guess.
Geen gekke guess.
Het gebouw staat niet op streetview, de bouwplannen/aankondiging ervoor echter wel.
renel schreef:
wo 03 jun, 2020 13:53
willem.m schreef:
wo 03 jun, 2020 13:34
Gezien de lelijkheid van het gehele straatbeeld zou ik eerder voor Eindhoven gaan. Maar dat is een enorme wild guess.
Geen gekke guess.
Het gebouw staat niet op streetview, de bouwplannen/aankondiging ervoor echter wel.
Zo te zien is die moderne, kakelbonte flat op het moment van fotograferen nog niet bewoond, want ik zie op de benedenramen iets van affiches.
Helaas zijn de kentekenplaten ondanks sterk uitvergroten niet duidelijk leesbaar, anders had ik mijn molencollega wel om hulp gevraagd. Want hij heeft op zijn smartphone een app, waarin hij kan controleren van wie de auto is, compleet met adres en of de wegenbelasting wel betaald is. Zijn beroep is namelijk deurwaarder.... :lol:
Martin E. van Doornik schreef:
wo 03 jun, 2020 14:17
...
Helaas zijn de kentekenplaten ondanks sterk uitvergroten niet duidelijk leesbaar, anders had ik mijn molencollega wel om hulp gevraagd. Want hij heeft op zijn smartphone een app, waarin hij kan controleren van wie de auto is, compleet met adres en of de wegenbelasting wel betaald is. Zijn beroep is namelijk deurwaarder.... :lol:
Het is maar goed dat er een 😀 bij staat, want het is verboden om dergelijke, tot personen herleidbare informatie te delen voor andere doeleinden dan waarvoor deze data worden geregistreerd en beschikbaar zijn gesteld. Hierop staan hoge boetes.

On-topic:
Ik heb nu geen tijd om in Eindhoven te gaan zoeken.
In het schilderachtige Eindhovense Woensel-West treft men deze Verheven huisjes.
Beurt voor Fedor.
Hier de nieuwe.

Met een kerktoren er bij voor het gemak ;)
DSCN7039.JPG
Lijkt wel Minecraft 😎
Van alles geprobeerd: houten of betonnen kunstwerk in lagen en dergelijke. Niks.... :|