Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 425 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34030 berichten
_Peter_ schreef:
ma 01 jul, 2019 22:49
teveel knooppunten nummer 94
Gelukkig, ik heb niets uitgewist. Ik vermoed dat de tovenaar nog uitslaapt, anders had zijn zoekalgoritme het wel geweten.
Oudenburg lijkt er niet in de verte op.
math schreef:
ma 01 jul, 2019 22:56
Gelukkig, ik heb niets uitgewist. Ik vermoed dat de tovenaar nog uitslaapt, anders had zijn zoekalgoritme het wel geweten.
Oudenburg lijkt er niet in de verte op.
Vlamertinge?
https://goo.gl/maps/Wh8Htf5HShUV2fLM8
Het is Vlamertinge, bij Ieper.
Ik verbaas me er wel over dat de driehoek op het wegdek recht voor de fietser zich van rijrichting verplaatst heeft en het asfalt op Google ook nieuwer lijkt. Een tovenaar? Mijn foto is van enkele weken geleden!
math schreef:
di 02 jul, 2019 09:07
Het is Vlamertinge, bij Ieper.
Ik verbaas me er wel over dat de driehoek op het wegdek recht voor de fietser zich van rijrichting verplaatst heeft en het asfalt op Google ook nieuwer lijkt. Een tovenaar? Mijn foto is van enkele weken geleden!
Streetview is tien jaar ouder. Het volgende plaatje staat ook niet op streetview, fietspad lijkt vrij recent geleden te zijn aangelegd:
toren.jpg
math schreef:
ma 01 jul, 2019 22:56
Oudenburg lijkt er niet in de verte op.
Wat een onaangename reactie zeg.
Dat was absoluut niet de bedoeling. Ik moest Oudenburg opzoeken en zag dat die toren qua bouw erg verschilde en de afstand naar Vlamertinge ook nog ver was. Die twee elementen zijn in een zinnetje compact verwoord.
Dat fietspad ziet er gloednieuw uit. Pista Ciclabile del Parco Costiero Riviera del Fiori?
math schreef:
di 02 jul, 2019 15:20
Dat fietspad ziet er gloednieuw uit. Pista Ciclabile del Parco Costiero Riviera del Fiori?
Je bent in de buurt maar dat is niet het goede fietspad denk ik.
math schreef:
di 02 jul, 2019 15:31
Ik vond dit https://www.archilovers.com/projects/24 ... ry?2406397 , in Ventimiglia
Dat is 'm, de Ciclovia Pelagos in Ventimiglia, https://osm.org/go/xXY4tL4Up--?m=
Jouw beurt weer Math.
Het volgende is ook niet met Streetview te vinden. Ik wil graag weten hoe dit kanaal en hoe de dichtstbijzijnde plaats heten.
DSC01230a.jpg
math schreef:
di 02 jul, 2019 15:42
Het volgende is ook niet met Streetview te vinden. Ik wil graag weten hoe dit kanaal en hoe de dichtstbijzijnde plaats heten.
DSC01230a.jpg
Vraag 1: het kanaal Dessel-Schoten?
Antwoord op vraag 1 is goed!
math schreef:
di 02 jul, 2019 16:24
Antwoord op vraag 1 is goed!
Zou Sint-Job (in 't Goor) kunnen zijn.
Nee, dat is er een eind vandaan.
math schreef:
di 02 jul, 2019 17:40
Nee, dat is er een eind vandaan.
Dan zal het aan de kanten van Turnhout/Dessel zijn en voor iemand anders. Geen tijd om te zoeken nu.
Arendonk?
Volgens mij is het één van de bunkers aan de oostkant van het kanaal richting Dessel, want bij de andere bunkers is er meestal geen begroeiing langs beide kanten. Maar ik vind te weinig echte kenmerken om de één of de andere te kunnen uitsluiten...
alle bunkers langs kanaal.png
Het goede antwoord is Postel, maar ik reken Arendonk goed omdat het hemelsbreed niet veel scheelt.
Het is bij deze bunker. Het beste kenmerk is waarschijnlijk het rood-witte paaltje dat er voor staat,
Ja maar dat rood paaltje wordt net door het schip afgecached in jouw foto, en de 2 bunkers naar het zuiden hebben volgens mij ook een rood paaltje.

Ik hoop dat deze niet zo lastig valt als de vorige:

Edit: dus wel, andere foto geplaatst
1 (20).jpg