Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 700 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34029 berichten
Deze is dichtbij huis ... :D
1234.JPG
Mladen schreef:
do 06 aug, 2020 16:49
Deze is dichtbij huis ... :D

1234.JPG
Gezien de vormgeving van het blauwe bord met witte pijl moet het ergens in Frankrijk zijn. Naar het zuidoosten gezien? (de meeste kerken worden oost-west gebouwd en dan die zon)
Directe afstand tot de Eiffeltoren is pakweg 95 km. :idea:
Dan zal het Épagny zijn.
Helemaal juist. :D
Volgens cruiser idd 95km. :)
cruiser.png
Hierbij een nieuw raadplaatje.
village2.jpg
Beringen, België?
Mladen schreef:
vr 07 aug, 2020 18:59
Beringen, België?
Ben je met net voor! https://historiek.net/toekomst-mijn-ber ... nen/69727/
Mladen was eerst, Martin was nauwkeuriger. Ik vind Beringen in dit geval niet genoeg dus sorry voor Mladen maar (ik kijk even naar de jury) de beurt gaat naar Martin E. van Doornik.
renel schreef:
vr 07 aug, 2020 20:30
Mladen was eerst, Martin was nauwkeuriger. Ik vind Beringen in dit geval niet genoeg dus sorry voor Mladen maar (ik kijk even naar de jury) de beurt gaat naar Martin E. van Doornik.
You are the boss. :D
Mladen schreef:
vr 07 aug, 2020 21:25
renel schreef:
vr 07 aug, 2020 20:30
Mladen was eerst, Martin was nauwkeuriger. Ik vind Beringen in dit geval niet genoeg dus sorry voor Mladen maar (ik kijk even naar de jury) de beurt gaat naar Martin E. van Doornik.
You are the boss. :D
Best sneu voor Mladen, maar als Renel dat bepaalt, dan plaats ik na het scannen van een dia mijn nieuwe raad plaatje!
Mijn fiets tegen een kerk geparkeerd en in de toren naar boven geklommen. Maar waar? (heb wel een paar vlaggen weggepoetst)

Kerktoren.jpg
Ergens in Denemarken?
DaVinci schreef:
vr 07 aug, 2020 23:31
Ergens in Denemarken?
Klopt.
Mladen, je hebt het heel goed! Vanaf de toren van de Domkirke in Ribe, de oudste stad van Denemarken. Ik had mijn zomervakantie van 1981 in tweeën gesplitst: in juni 9 dagen fietsen door Denemarken (met een vriend) en juli-augustus heb ik 16 dagen van Praag naar Warschau gefietst. In die tussentijd had mijn baas me op het werk nodig, een drukkerij voor schoolboeken. Per trein van Groningen naar Flensburg, dan verder fietsen. Onderstaande foto toont Ribe met de machtige Domkirke bij avond. Mooi uitzicht vanaf de jeugdherberg, toch?
De volgende is voor jou.
Uitzicht vanaf JH Ribe.jpg
Hartstikke mooie foto Martin. Denemarken staat nog steeds op mijn fiets-bucket list. :D

Hier is een nieuwe uitdaging, moet niet te moeilijk zijn...
abc.jpg
Mladen schreef:
za 08 aug, 2020 10:01
Hartstikke mooie foto Martin. Denemarken staat nog steeds op mijn fiets-bucket list. :D

Hier is een nieuwe uitdaging, moet niet te moeilijk zijn...

abc.jpg
Het klooster van Samostan Mekinje te Kamnik in Slovenië? https://www.atlasobscura.com/places/sam ... -monastery
Had je het daar best koud, op grote hoogte en kale bomen?
Martin E. van Doornik schreef:
za 08 aug, 2020 11:54
Het klooster van Samostan Mekinje te Kamnik in Slovenië? https://www.atlasobscura.com/places/sam ... -monastery
Had je het daar best koud, op grote hoogte en kale bomen?
Helemaal goed Martin. :D
Foto is genomen in maart 2013 en het waas behoorlijk koud.
Mladen schreef:
za 08 aug, 2020 12:03
Helemaal dgoed Martin. :D
Foto is genomen in maart 2013 en het waas behoorlijk koud.
Bij het zien van jouw raadselfoto dacht ik in eerste instantie aan Oostenrijk, maar de bestratingen en de stijl van de huizen deden mijn hoofd meer naar rechts te trekken. Dan monasteries in Slovenia op Google geprobeerd en in twee seconden gevonden!
Even geduld voor mijn nieuwe plaatsing, ik heb nog wat anders te doen.
Hier is de volgende:
IMG_20200421_123110.jpg