Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 506 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34016 berichten
Edit oops in fout draadje geschreven... kan weg.
Martin E. van Doornik schreef:
vr 25 okt, 2019 19:06
spoorzoeker schreef:
vr 25 okt, 2019 18:51
Ik begrijp het hoekje in de foto linksboven niet.
Je zou verwachten dat de brug daar een bocht naar rechts maakt, om over de naastgelegen tweebaansweg te geraken.
Maar nee. De balk wijst in een andere richting
Of staat er een kruispunt links achter de fotograaf, zodanig dat de kruisende weg wél door deze fietsbrug wordt overspannen? Want het omlaag komende fietspad rechtsonder heeft wellicht een aansluiting daarop.
Het lijkt me eerder een oversteekplaats voor rolstoelers en wandelaars (met kinderwagen) dan voor fietsers, de bochten lijken me niet in 1 keer te nemen, al helemaal niet als je een aanhanger hebt. Waar is me een raadsel.
Zuid-Italië? Griekenland? Voor Spanje vind ik de constructie te goedkoop uitzien.
Om de brug met Google te kunnen vinden, is het belangrijk dat je de juiste taal spreekt.
Zoekende met Engelse trefwoorden, kom je niet op een brug in Italie ed.

In ieder geval hebben variaties met zigzag, spiral, crossing, bridge, pathway, ramp, fence, bannister, railing, cycle, bicycle, pedestrian, foot, enz mij nog niet geholpen.
Portugal, denk ik, heb daar over een zeer gelijkaardige brug gereden. Maar ponte pedonal enz. levert niks op.
Mexico?
Of ander land in Midden/Zuid Amerika?
Portugal is goed qua land. De Algarve om iets preciezer te zijn. We kwamen over deze fiets/voetgangersbrug toen we een stuk van de EuroVelo 1 volgde. Op Google Maps is de brug nog donkergroen.
gerritdevries schreef:
zo 27 okt, 2019 12:28
Portugal is goed qua land. De Algarve om iets preciezer te zijn. We kwamen over deze fiets/voetgangersbrug toen we een stuk van de EuroVelo 1 volgde. Op Google Maps is de brug nog donkergroen.
Dus dit hier? https://www.europafietsers.nl/fietsroutes/eurovelo-1
Op Google satelliet een groot zoekgebied langs de kust van Algarve.
Om het zoekgebied dan wat te verkleinen: Portimão. Combineer dat met een van de oprichters van Rotary International.
Dan wordt het wat gemakkelijker. Het is aan de Av. Paul Harris, vlak bij de R. Agostinho da Silva.

Pieter
Goedgekeurd. Beurt naar jou.
De volgende dan, met enige hulp van paint om het niet al te makkelijk te maken.

Pieter

Bijlagen

Dat is de Siegquelle.
Dat klopt bdr. Hoe heb je dit gevonden?

Pieter
Leuk die tashouders aan de voorvork trouwens. Nog niet eerder gezien.
kwootje schreef:
zo 27 okt, 2019 20:34
Dat klopt bdr. Hoe heb je dit gevonden?
Ik ben er onlangs gepasseerd.

Volgende opgave:
1 (4).jpg
Asturias?!

Gok even op hoog in de valle de lago (aangezien je van plan bent om volgend jaar met de bus of de trein naar Somiedo te gaan :roll: ).
CarlW schreef:
ma 28 okt, 2019 12:29
Asturias?!

Gok even op hoog in de valle de lago (aangezien je van plan bent om volgend jaar met de bus of de trein naar Somiedo te gaan :roll: ).
Volgend jaar? Dacht dat het topic van bdr het begin van een reisverslag was van dit jaar.
Ik gok op Picos de Europa, ergens boven Fuente Dé?
bdr, laat eens iets van je horen, ik denk dat er intussen niet echt meer gezocht wordt. Gewoon warm, koud of lauw zeggen...
Aan de datum van opname te zien is het denk ik niet een foto van dit jaar, dus gok ik maar de Alpen of Pyreneeën. :wink: