Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1601 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34189 berichten
bericht verwijderd
Ik geef de beurt terug aan JanH
joop.r schreef:
do 21 dec, 2023 11:34
heb dan op afbeelding gezocht met Google Lens.
Kennelijk weet je het niet, maar we hebben ooit afgesproken dat we deze manier van zoeken, waarbij je de afbeelding als zoekterm gebruikt, niet gebruiken in dit spelletje. De reden was dat het té gemakkelijk werd. Idee: ik stel voor dat je de beurt teruggeeft aan JanH en dat die bepaalt wat er moet gebeuren.
Was de hele dag weg.
Ik stelde die vraag aan joop.r (hoe gevonden?) omdat mijn allereerste foto ook dit Raad plaatje! was, leek me wel leuk. Ik dacht dat gezien de snelheid waarmee hij het had geraden dat gezien had.
Trouwens de eerste keer dat ik dit Raad plaatje! had geplaatst, 26 juni 2018, werd het met Google Afbeeldingen opgelost (weliswaar via een plaatje van een andere vergelijkbare kerk, maar toch). Die was toen nog niet zo geavanceerd als later Google Lens. Goed dat we toe het besluit hebben genomen om dit niet meer toe te staan. Wel lastig voor nieuwe deelnemers omdat het in de ongeschreven regels staat.

Om de snelheid in het spel te houden zal ik de volgende plaatsen. Nieuwe opgave:
KnipselTT.JPG
Sauerkraut mit bratwurst
👍
Beurt naar RIH, met bonuspunt!
Herkende hem meteen. Hier de volgende:
0.JPG
Weer de Stelvio? 🙄
Dan moet dat haast wel bocht 28 zijn.
Ik heb zelf nog een fotootje van bocht 34.
Bocht 34.jpg
Poppink heeft het goed, aan hem de beurt. Wederom de Stelvio.
Dan maar een plaatje uit diezelfde tocht van bocht 34
19830721-08-Triest-Thonon (Medium).jpg
Poppink schreef:
do 21 dec, 2023 21:11
Dan moet dat haast wel bocht 28 zijn.
Ik heb zelf nog een fotootje van bocht 34
Die heb je al eens geplaatst en raad eens wie hem raadde.
Poppink schreef:
do 21 dec, 2023 21:24
Dan maar een plaatje uit diezelfde tocht van bocht 34
19830721-08-Triest-Thonon (Medium).jpg
Kaltern?
Afbeelding
Certo mago, certo!
Vista dal Passo della Mendola.
Ik vermoedde een meer ergens rond Bolzano vanwege de wijngaarden. Volgende:
IMG_20231222_081312.jpg
Het Viaduc de Garabit in het Massif Central, ontworpen door Gustave Eiffel, de man van dat torentje in Parijs.
Nooit geweest maar gelijk herkend. https://www.google.com/maps/@44.9730881 ... &entry=ttu
Helemaal goed DaVinci, volgende is voor jou.
Hier nog wat meer beelden van die brug:
https://youtu.be/x_5GSZjczKI?feature=shared&t=780
Mooie beelden!
In Frankrijk zijn veel mooie spoorbruggen/viaducten.

Volgende:
brug .jpeg
Ik ruik Frankrijk. Gezocht met "viaducs ferroviaires en pierre en France", maar niet ééntje met slechts drie bogen staat erbij....
Het is inderdaad in Frankrijk.
Ik denk Wimereux Viaduc.