Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Filmpremiere Marokko 2007-2008 - Forum Wereldfietser

Filmpremiere Marokko 2007-2008

Veel plezier!

geschikt voor Internet Explorer (hoge kwaliteit) >>>


Filmpremiere Marokko 2007-2008




Youtube (iets mindere kwaliteit) >>>


Afbeelding

Waarschuwing

- het is een groot bestand, laden duurt dus ff.
- zie je alleen tekst en een klein zwart vakje? Ga erop staan en klik met je rechtermuisknop. Kies dan bij in- en uitzoomen voor het volledig scherm.

- zet je geluid vooral aan!
- draait niet op firefox!

- kan je echt niet tegen engels taalgebruik?
Of een enkele taalfout en andere onvolkomenheden?
Kijk dan vooral niet a.u.b.!!

:wink: Blanche

Blanche schreef:- draait niet op firefox!
en ook niet op Opera

Sjirk

He, ik schrok al dat het de nieuwe film van Wilders was.

Blanche,
Overigen kan dit filmpje ook onder Firefox draaien. Kwestie van de juiste plug-in installeren.

Lekker swingend muziekje! Gezellige impressie. Viel er nou alleen maar thee te zuipen op dat feestje?

Misschien uploaden naar You-tube voor een betere en snellere data verwerking?

Demy schreef:He, ik schrok al dat het de nieuwe film van Wilders was.

Blanche,
Overigen kan dit filmpje ook onder Firefox draaien. Kwestie van de juiste plug-in installeren.

Lekker swingend muziekje! Gezellige impressie. Viel er nou alleen maar thee te zuipen op dat feestje?

Misschien uploaden naar You-tube voor een betere en snellere data verwerking?
Wilders...nee hoor. Ik ben een echte marokko vriend haha!
yep alleen maar thee in de oase.
You-tube gaat niet...het bestand is te zwaar Jammer!

Blanche

Met de youtube uploader schijn je tot 1 gb te kunnen uploaden (mits het filmpje korter is dan 10 minuten). Een alternatief is http://veoh.com waar je filmpjes tot 20 minuten kan uploaden. Of evt opsplitsen in meerdere hoofdstukken zoals mijn Madeira clips
ha blanche en andere marokko gangers heeeel mooi verslag !!,vooral de filmpjes en muziek,mooi!!,wanneer kunnen we een buitenland trektocht naar deze regio verwachten ?? groetjes,brompot.

Dag Knorrepot!!

:wink: Wanneer? Nou zodra jij er een organiseert met korting op de vluchten ! :wink:

Blanche

Hallo Blanche,

bedankt, leuk filmpje. Geen probleem hoor met Firefox (onder Linux).

Groetjes,
Frank
Hoi Blanche,

erg mooi!!!! Lekker muziekje, mooie foto', mooie filmpjes....prachtig gebied...

groetjes Fokko

Gaaf Blanche!! Erg leuk gedaan, ziet er super aanlokkelijk uit.

Demy schreef: Misschien uploaden naar You-tube voor een betere en snellere data verwerking?
Filmpje staat nu ook op youtube:
http://nl.youtube.com/groups_videos?name=Wereldfietsen :D

Hoi Blanche,

Mooie filmcompositie hebben jullie gemaakt van Marokko. Wij zijn er onlangs ook geweest (wandelen) en je proeft gelijk de sfeer weer, prachtig land.
Ik heb een technisch vraagje aan je. Heb je de show met Pinnacle in elkaar gezet? Ik vermoed het omdat ik al vrij snel in het begin een kleine hapering zie bij het wisselen van de beelden. Omdat ik dat ook regelmatig heb in mijn fotoshows ben ik benieuwd of je de foto's EN het programma Pinnacle op een disk hebt staan. Er zou een verbetering kunnen onstaan door de foto's op een tweede disk te zetten (ben er zelf steeds te laat mee) en dan de show in elkaar te sleutelen.

Ben benieuwd naar je antwoord.

Vriendelijke fietsgroeten

Hans Stalpers

Ik heb het gemaakt met windows moviemaker.
Snap je eerste en tweede disk niet zo.

Zie je de hapering op Youtube of op de site van Jim van den Berg? De Laatste is van betere kwaliteit.

Blanche

Hallo Blanche,

De hapering is duidelijker op Youtube te zien en bij Jim in mindere mate,
Inderdaad is de kwaliteit bij Jim veel beter.
Ik zal proberen uit te leggen waar het met de disken om gaat.
Windows zelf maakt gebruik van een disk, vaak is dit de 'C'
Pinnacle is een nogal zwaar programma maar draait ook op 'C', aanbevolen wordt om op een tweede disk de foto's neer te zetten zodat bij het ophalen voor de fotoshow de programma's elkaar niet op een disk in de weg zitten en elkaar vertragen. Door dit vertragen zijn er haperige overgangen te zien, aldus Pinnacle.

Omdat jullie een ander programma hebben gebruikt kan ik nog niet de conclusie trekken dat de haperingen die ik in mijn shows heb komen door het gebruik van een disk.

Vriendelijke groet

Hans Stalpers

Leuke muziek!

Jammer van het "pixelige" beeld, maar verder zitten er mooie foto's bij!

Is een mooi gebied, daar in de buurt van Marrakech.

Robertjan schreef:Leuke muziek!

Jammer van het "pixelige" beeld, maar verder zitten er mooie foto's bij!

Is een mooi gebied, daar in de buurt van Marrakech.
Bedankt Robert jan!
Bedoel je de versie op Youtube?
Bij het laden naar Youtube gaat de kwaliteit achteruit...de versie op de site van Jim van den Berg is beter.

Ja, die op YouTube inderdaad.

Die van Jim kan ik niet zien ("discriminatie" i.v.m. dat ik een Mac computer heb :cry: :wink:)...

Robertjan schreef:Ja, die op YouTube inderdaad.

Die van Jim kan ik niet zien ("discriminatie" i.v.m. dat ik een Mac computer heb :cry: :wink:)...

Is Jim aan het discrimineren?
Foei! :lol:

:lol: