Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldse fietsfilmpjes! - Forum Wereldfietser

Wereldse fietsfilmpjes!

513 berichten
Nieuw op Vimeo: Wereldfietsen

Maak jij ook wel eens een filmpje van je fietsvakantie?
Deel je filmpje dan met andere wereldwijde Wereldfietsers via Vimeo.

Doe je ook mee?
Toevoegen gaat snel en eenvoudig.
- Meld je aan bij Vimeo op http://vimeo.com/
- Laad je filmpje(s) op Vimeo.
- Ga naar WorldCycle Videos op Vimeo. En wordt lid.
- Ga terug naar je eigen pagina.
- Selecteer het toe-te-voegen filmpje.
- Klik onderaan je filmpje op add to en selecteer dan de groep 'WorldCycle Videos'
- Klaar 8) Je filmpje zal nadat niet direct in de groep te zien zijn omdat hij eerst langs de moderators gaat. We hebben voor deze methode gekozen omdat we teveel niet-wereldfiets filmpjes ontvingen.

Misschien is een directe link van de WF-site naar deze groep ook een idee als we een hoop filmpjes verzamelen :>.

Ben benieuwd naar jullie filmpjes!! :wink:

Wat ook misschien kan is om de zoveel tijd een van de youtube filmpjes op de voorpagina te "embedden". Helaas kan dat niet in een berichtje op het forum.

Afbeelding

De tovenaar schreef:Wat ook misschien kan is om de zoveel tijd een van de youtube filmpjes op de voorpagina te "embedden". Helaas kan dat niet in een berichtje op het forum.

Afbeelding
daas natuurlijk een nog beter idee!!

Leuke video's. Ehm, mag ik zo flauw zijn om enkele schrijffouten in de Duitse tekst op te merken? (Moet zijn: Mit dem Fahrrad rundum die Welt). Dat doet niets af aan de prachtige beelden.

Edit: Ik zag later pas je bericht over de Marokkofilm en de opmerking over de taalfouten. Nou doe met die taalfouten wat je wilt.

en het is UNE bicyclette of misschien Voyager à bicyclette? Of le tour du monde à bicyclettle?

De tovenaar schreef:en het is UNE bicyclette of misschien Voyager à bicyclette? Of le tour du monde à bicyclettle?
Ja, dat met die bicyclette had ik ook (later) gezien. Tour du monde à bicyclette klinkt wel heel goed trouwens :D .

Deze dan.....Viajar el mundo con une bicicleta?
Meer talen zijn welkom!

De verschillende talen zijn aangepast...tis maar net hoe je het brengt dat er een taalfout staat niet? :wink:

Maarre nog niemand filmpjes toegevoegd???!!!

Blanche schreef:Deze dan.....Viajar el mundo con une bicicleta?
Meer talen zijn welkom!
la vuelta al mundo en bicicleta? 8)
Hmm,

Ik wilde een filmpje erbij zetten maar het is me niet duidelijk hoe ik hem dan ook daar krijg. Als ik op 'uploaden' klik, dan moet ik oa een catagorie erbij zetten.

Hij staat er nu op maar hoe krijg ik hem bij het lijstje?

goeie vraag :lol:
zal es ff kijken.


Krijg jij op de link ook de knop filmpjes toevoegen te zien?
Na dan is het simpel, lijkt me.

Het zou kunnen zijn dat ik als beheerder een ander scherm krijg dan jij....
Stom, ik had gewoon iets verder moeten kijken.Als je ingelogd bent, klik je op 'aanmelden voor deze groep' en dan kan je aan de groep je video toevoegen.

Heb ik net gedaan, maar hij staat nog te verwerken of zo voordat je hem kunt zien.

Het is een filmpje wat ik met mijn fototoestel *tijdens* het fietsen, uit de hand, gemaakt heb.

Ben benieuwd....wie volgt?
Nu op Wereldfietsen op Youtube >>

8) Fietsen in Bulgarije
8) Fietsen in Cambodja
8) Fietsen in Argentinië
8) Fietsen in Marokko
8) Fietsen in de Pyreneeën
8) Fietsen op Madera
8) Fietsen in Spanje


Wie volgt???
Blij dat ik meer bezig ben met fietsen en voorbereidingen dan met "filmpjes van wat ik allemaal gedaan heb"!

En ga doen!!

Schorpioen.
Onze "napret" kan je misschien op nieuwe ideeën brengen voor je voorbereidingen op een fietsvakantie. Dus kom op met die filmpjes :lol:
Schorpioen schreef:Blij dat ik meer bezig ben met fietsen en voorbereidingen dan met "filmpjes van wat ik allemaal gedaan heb"!

En ga doen!!
Schorpioen.

Prik....(alweer) een steek van de schorpioen.
Inderdaad Tovenaar wij hebben napret en willen dat delen met anderen met dezelfde hobby. En als het je niets lijkt...na dan kijk je toch niet.
Iedereen zijn ding :wink:

Anderen wel interesse?


Blanche

Hi Blanche,
Ik heb je bericht hier even doorgestuurd naar een aantal mensen. Laten we hopen dat er nog meer filmpjes bijkomen. Wel zo leuk!
Groet, Rena :wink:
Blanche schreef:Prik....(alweer) een steek van de schorpioen.

Anderen wel interesse?


Blanche
Zeker wel interesse!
En ach... schorpioen heeft al zoveel prikken uitgedeeld, daar prik je toch doorheen!!
Van: Blanche
Aan: Schorpioen
Geplaatst: Wo 12 Mrt, 2008 21:48
Onderwerp: Lekker annoniem!

Als je een echte vrouw bent dan toon je een keer smoel met naam en toenaam bij je stekelige opmerkingen Schorpioen....!!

Marieke uit den Haag?

_________________
Volgend >> Nederland divers, Twenti-2, Zuid-Frankrijk, Stelvio en Cuba >> Traveling the world on a bicycle
==================================

Zorry ff off topic...

(Reactie op Schorpioen) En alweer annoniem......
Kom op ...waar blijf je nu?

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Weer on topic....

We hebben al 21 video's !!!


Blanche