Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lezing fietsreis naar India, 04.04.08 - Forum Wereldfietser

Lezing fietsreis naar India, 04.04.08

Beste mede-fietsers,

Begin April ben ik een weekje in Nederland en vertel over mijn reis door centraal azie over de Himalaya naar India.

Datum: 04.04.08
Tijd: 20:00
Plaats: Museum Oud-Overschie: http://www.museumoudoverschie.nl
Entree: gratis

Ik weet niet of ik hem vaker houden kan. De komende maanden ben ik meestal in Duitsland en als alles meezit heb ik vanaf December in Amerika een baan.

Hopelijk tot ziens en fiets de wereld,
Whisky

Wat gaat de tijd snel. De lezing van Marc Whisky is vrijdag al. Wie komen er allemaal? Is het leuk om met een stel wereldfietsers vooraf ergens in de omgeving wat te gaan eten?
Whisky, neem je een kratje Zwick'l Bier mee uit Bayeuth?

He Wiskey,
Het is jammer dat ik vrijdag niet kan, maar was graag gekomen!!
Veel plezier en laat even weten hoe het gegaan is.
Groet, Rena :wink:

Sorry, verjaardag... :roll:

Veel succes in ieder geval!

Als alles goed gaat :> dan komen Douwe en ik!

See ya! Wisky

Blanche

Hoi!

Lijkt me leuk wat wereldfietsers eindelijk eens live te spreken :-) Ik ben druk aan het pakken want morgen vertrek in naar Nederland.
Ik zal eens kijken of ik nog wat Zwick'l kan regelen :-)
Ik kreeg eergisteren nog antwoord van de directeur en er is plek voor 70 man. Ik neem aan dat iedereen er wel in past maar ik weet natuurlijk niet hoeveel toeschouwers er komen.

Voor mensen die van te voren in de buurt nog wat willen eten: In Overschie zit op de Abtsweg een goede Chinees (New City). Dus niet alleen Indisch-Chinees maar ook Chinees-Chinees :P

Fiets de wereld,
Whisky

Wie komen er allemaal morgenavond om 18:00 uur in de Chinees New City op de Abtsweg in Overschie?

Bert, Ik ben rond 18.15 bij de Chinees.
seeya
jim
bert sitters schreef:Wie komen er allemaal morgenavond om 18:00 uur in de Chinees New City op de Abtsweg in Overschie?
He Bert je bent me voor....ik was al aan het PB-en en aan het mailen en moest thuis nog navragen voordat ik de Chinees wilde inschieten op het forum :lol:

Maar goed als alles meezit in het verkeer willen Douwe en ik ook sambal bij :>

See ya!

Blanche

Hoi!

Ik ben net in in nederland, lekker 9.5 uur treinen.
Ik ben dan 18:00h in New "City op de Abstweg. Ik vertrek denk ik rond 1900h om de laatste dingen te regelen en zo.

@Bert: ik breng een zwick'l mee :D

Ik reseveer dan voor 6 mensen ok?

Whisky

whisky schreef:Hoi!

Ik ben net in in nederland, lekker 9.5 uur treinen.
Ik ben dan 18:00h in New "City op de Abstweg. Ik vertrek denk ik rond 1900h om de laatste dingen te regelen en zo.@Bert: ik breng een zwick'l mee :D
Ik reseveer dan voor 6 mensen ok?

Whisky

Is goed! Tot vanavond!!

Blanche

Whisky,

Ik ben benieuwd. Vooral naar je lezing.

Tot vanavond,

Bert

Whisky,

Ik ben een 'randkerkelijke' in de inner circle van de Wereldfietsers (maar wel lid hoor). Ik wil je nog even laten weten dat ik je lezing vrijdag jl. in Overschie ontzettend boeiend en leuk gevonden heb.
Je had veel hoedjes op, maar desondanks....

Petje af!


Veni vidi fietsie

Karin

Hoi Karin,

Graag gedaan :-D Het was door de volle zaal, het gemengde publiek en de vele vragen wat lastig de tijd te plannen maar alles is goed verlopen. Ook ik heb een hoop lol gehad en het was leuk eens wat wereldfietsers in "het wild" te zien ;-)

Fiets de wereld,
whisky

Hey Marc,

Ik heb met belangstelling je verhaal gevolgd, en je hebt het leuk en enthousiast gebracht met de nodige kennis van de plaatselijke cultuur.
Er zaten prachtige foto's bij en je deed het leuk met het thema het wisselen van de hoedjes.
Af en toe die geluidsfragmenten tussendoor met soms wat meer foto's achterelkaar is ook een mooie afwisseling van de presentatie. Dat is best belangrijk, omdat deze langer duurt dan we normaal gewend zijn, veel presentaties zijn rond 3 kwartier.

Op naar het volgende avontuur!

jim

Marc!

Leuk dat enthousiasme van je!
Presentatie en Chinees waren fantastisch!
Tot op de Stelvio.

8) Blanche

Beste Marc,
Jij heb echt het talent om te groeien naar een der groten onder de lezinggevers.
Ik zie jou graag terug met jouw show op een van de activiteiten van de Wereldfietser.

Bert