Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De Gouden Flandrien op 25 mei : jouw ultieme fietsmarathon - Forum Wereldfietser

De Gouden Flandrien op 25 mei : jouw ultieme fietsmarathon

De Gouden Flandrien op 25 mei in Oudenaarde (België) : dé ultieme fietsmarathon in de Vlaamse Ardennen.

Kroon jezelf 'Gouden Flandrien' na een monstertocht van 250 kilometer met 25 hellingen en 25 km kassei … Nóg lastiger dus dan de Ronde van Vlaanderen!

Op zondag 25 mei 2008 vindt de tweede editie van De Gouden Flandrien plaats. Het parcours van deze marathon ligt volledig in de Vlaamse Ardennen en loopt in drie lussen over de belangrijkste Ronde-hellingen en kasseistroken.

Bereid je goed voor want de eerste editie werd slechts door één op de twee deelnemers tot een goed einde gebracht. Vier bevoorradingen en een hoop technische bijstand moeten je helpen om deze beproeving tot een goed einde te brengen.

Voor de twijfelaars zijn er dit jaar ook twee kortere afstanden. Naast " De Gouden Flandrien” is er “ De Zilveren Flandrien” en “De Bronzen Flandrien”.

De Gouden Flandrien

Niet-fietsende partners en vrienden kunnen trouwens ook mee want er is in 2008 meer dan genoeg te doen in Oudenaarde met Oudenaarde 1708, een stad, een koning, een veldheer over de Slag bij Oudenaarde in 1708.

ik zou misschien wel willen meedoen, maar mijn fiets (een koga traveller) lijkt mij wat te zwaar en ik denk dat ik er alleen voor sta kwa fietsgenoten tenzij er iemand is die de rit ook tegen een 20 km/u zal rijden