Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Koga Miyata Terra Liner Lady 52 cm - Forum Wereldfietser

Te koop: Koga Miyata Terra Liner Lady 52 cm

Deze Koga Miyata Terra Liner Lady hybride fiets heeft een framemaat van 52 cm en 27 versnellingen.
Hierbij bied ik hem te koop aan voor EUR 550,--

Afbeelding

Destijds in 2001 heb ik hem gekocht voor EUR 1088,--
Hij heeft in 2007 nog een service beurt gehad.
Interesse? Je kunt me mailen me op: ashahaarmans@hetnet.nl.

De reden dat ik hem verkoop is dat hij toch te groot voor mij is en ik er daarom te weinig mee fiets.

Hij is nog in prima staat. Heeft helaas nog nooit in het buitenland gefietst en staat in een fietsenstalling te Amsterdam te trappelen tot hij eindelijk met een nieuwe eigenaar in pak hem beet Vietnam gaat fietsen.

Asha, Amsterdam

Zo te zien mist er een voorspatbord, hoe komt dat?

Misschien kan Asha haar na zes jaar te groot gegroeide fiets ruilen tegen eentje van deze twee!

Zo grappig: ook zonder voorspatbord (zeker mode) maar weer wel met bidon en fietsslot! :D :D :D

Beste Haike,
Ik had me niet gerealiseerd dat deze ontbreekt. Ik heb er wel in Nederland mee gefietst en hij heeft wel een aantal keer een reparatie ondergaan. Daarom heb ik hem helemaal laten nakijken bij Lohman in de Clerqstraat. En alles was goed. De remmen etc. functioneren goed.

Overigens: Ik heb nog een waterdichte fietstas en nog een aantal axa sloten liggen. Die kan men er zo bij krijgen. Eventueel ook de zware fietsslot die ik voor deze fiets heb gebruikt. Zo eentje die ook voor brommers wordt gebruikt. + een nieuwe fietsband...

Wat betreft 'te groot gegroeid': toen ik hem kocht leek hij geweldig. Pas na een paar tochten merkte ik dat ik pijn in polsen en schouders kreeg. Omdat het zo duur was, kon ik het niet verkroppen. En daarom zit er zo'n lange tijd tussen de koop en verkoop...dus al die tijd heb ik hem wel als te groot ervaren en pakte ik niet spontaan de fiets voor een stukkie fietsen. Echt jammer.
Oja, er zit wel degelijk een bidonhouder op. niet goed zichtbaar, omdat ik voor de foto het flesje er niet in heb gedaan. en de trappers hebben ook een klik systeempje.

@Rachel, ruilen is een goed idee maar ik weet niet of ik nog wel zon sportfiets wil. een gewoon model fietst voor mij veel beter.

asha haarmans schreef:Beste Haike,
Ik had me niet gerealiseerd dat deze ontbreekt. Ik heb er wel in Nederland mee gefietst en hij heeft wel een aantal keer een reparatie ondergaan. Daarom heb ik hem helemaal laten nakijken bij Lohman in de Clerqstraat. En alles was goed. De remmen etc. functioneren goed.
Tja die jongens bij Lohman, ik kan er maar slecht hoogte van ze krijgen. Maar als ik het nu goed begrijp leverde KOGA die fietsen zonder voorspatbord uit? Die fietsen op Marktplaats hebben namelijk ook geen voorspatbord.

En Asha er is hoop, jij hebt je fiets gekocht toen de vakantie fietser nog niet bestond, als je ooit besluit daar een fiets te gaan kopen, zetten ze je eerst op een pas frame om de juiste maat te kunnen constateren. :D

@Haike
nee, nee, hij had wel een spatbord. Maar dat was ik vergeten...de vakantiefietser: neemt deze ook gebruikte fietsen over voor een overeen te stemmen bedrag?

asha haarmans schreef:@Haike
nee, nee, hij had wel een spatbord. Maar dat was ik vergeten...de vakantiefietser: neemt deze ook gebruikte fietsen over voor een overeen te stemmen bedrag?
Dat weet ik niet, maar je kunt het proberen, misschien wel als je er ook een nieuwe fiets gaat kopen, ik zou het je niet kunnen vertellen. Stuur een mailtje naar zijn site, of ga er met de fiets langs. :wink: