Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ervaringen reis zutphen jeruzalem - Forum Wereldfietser

Ervaringen reis zutphen jeruzalem

Ik ben de afgelopen 2 maanden van Zutphen naar Jeruzalem gefietst. Mijn route in grote lijnen: De rijn, de donau, oostenrijk, slowakije, hongarije, servie, bulgarije, turkije, cyprus, israel. In totaal zo'n 4300 km gefietst. Als je een vraag hebt dan beantwoord ik die graag. Klik voor meer info over de reis op: http://martinisfietsen.waarbenjij.nu Mijn belangrijkste ervaringen in een notedop: hoe armer hoe gastvrijer! ennnnnnn: Als je alleen fietst dan krijg je als het nodig is en als je er voor openstaat passende hulp uit onverwachte hoek! Een bijzonder verschijnsel!

Kijk of je de landeninformatie kunt aanvullen met je ervaringen!!

Leuke tocht trouwens, volgens mij heb je aardig doorgefietst om dat in 2 maanden te doen. Petje af!

Inderdaad een mooie tocht. Ik ben vorig jaar ook naar Jeruzalem gefietst, maar dan in 4 maanden. Maar ik ben via Syrie, Libanon, Jordanie en Egypte gefietst dus dat is nog een beetje om. Jeruzalem is wel een van de meest bijzondere steden die ik ooit heb gezien.

Samuel.