Additionally, paste this code immediately after the opening tag: AFTELLEN - Forum Wereldfietser

AFTELLEN

Wie is er allemaal aan het aftellen? :lol: Waarheen, met wie en hoe lang? :lol: Ik zal beginnen,
1 augustus vanuit Beilen naar Lourdes, samen met mijn zus. We hebben er 4 weken voor uitgetrokken en komen met de trein terug.

Ik ben al heel lang aan het aftellen ja! 6 juli vertrek ik met de trein+boot naar Kristiansand, om vanaf daar 6 weken door Noorwegen te fietsen.

Ik begin een beetje (prettig) zenuwachtig te worden, ik ben nog nooit zo lang weg geweest! Nog maar 11 nachtjes slapen :D
Over 2 weken gaan we voor 3 weken naar de Cevennen.
Nog 11 nachtjes slapen dus.

Donderdagavond de nachttrein naar de Alpen voor 6-7 dagen fietsen en 11.500 hoogtemeters. Ik heb er heel erg zin in!

19-06 vertrek en samen met mijn vrouw en alletwee 50 + met een tentje 3 weken lang fietsen in midden Frankrijk.
En nu maar hopen op mooi weer. Het is de eerste keer dat we op deze manier op vakantie gaan.

Nog 19 dagen en ik fiets met een lokale gids van Bangkok naar Phuket. Joepieieie! Ik kijk al uit naar het mooie karstgebergte.

willem.megens schreef:Donderdagavond de nachttrein naar de Alpen voor 6-7 dagen fietsen en 11.500 hoogtemeters. Ik heb er heel erg zin in!
wat kost dat nou ongeveer, zo'n ticket naar de alpen met de nachttrein?

7 juli maandag, met de trein naar Berlijn, van Berlijn naar/langs Praag en naar Wenen, dan wordt het vager, terug westwaarts via de Donau of anders, ik ben er nog niet uit, iemand ideeën.

Willem

wwwillem schreef:... dan wordt het vager, terug westwaarts via de Donau of anders, ik ben er nog niet uit, iemand ideeën.

Willem
Niet plannen! Gewoon kijken waar de wind je heen blaast. Het toppunt van vrijheid. :wink:

Nog steeds niets gepland, nog zeven weken werken en dan vijf weken vakantie. Maar waarheen? 8)

Nog 31 nachtjes slapen en dan gaan we voor een maand naar Namibië!
(maar zonder fiets dit jaar...)

Sandra
Aniphys schreef:Nog 19 dagen en ik fiets met een lokale gids van Bangkok naar Phuket. Joepieieie! Ik kijk al uit naar het mooie karstgebergte.
Lokale gids??? bedoelje een boekje ? Of iemand die met jullie meerijdt al dan niet met auto?
Ik heb dit traject een paar jaar geleden ook gedaan , is prachtig .Een gids is bijna overbodig
wwwillem schreef:7 juli maandag, met de trein naar Berlijn, van Berlijn naar/langs Praag en naar Wenen, dan wordt het vager, terug westwaarts via de Donau of anders, ik ben er nog niet uit, iemand ideeën.

Willem
Doorfietsen naar Bratislava en Budapest langs de Donau

6 Juli, met m'n zwager vanuit Brunssum de Reitsma route naar Rome. 31 Juli met de nacht-trein terug.

Paul en Rob

:lol: :lol: Ik blijf aan het aftellen en optellen :lol: :lol:

Net terug van de Stelvio en alweer aan het aftellen voor Cuba.
:wink:
marius schreef:wat kost dat nou ongeveer, zo'n ticket naar de alpen met de nachttrein?
Een kleine 200 euro voor een retourtje Marius.


Fijne zomer allemaal!!

Voor mij hoeft het nooit meer winter te worden en blijf ik fietsen in weekendjes en op vakantie.

Blanche

4 juli: Aalst - Martigny (Zuid-Zwitserland), vervolgens blijf ik daar een 10-tal dagen, beetje genieten van de bergen, waarna ik terug met de fiets naar huis rij.

Kheb er zeeeeer veel zin in :D :D

Nog 4 nachtjes slapen :D en dan op de fiets naar Praag.
16-07 met nachttrein terug

Aftellen, ja.
10 t/m 13 juli rondje Ijsselmeer resp. Friesland (infietsen)
17 t/m 28 juli ronde Duitsland (van Leeuwarden, via Kampen en Deventer naar Münster en verder langs de Eems naar Leer)
29 juli t/m 8 augustus Berlijn naar Groningen/Leeuwarden
Mijn eerste fietszomer komt eraan.

Veel plezier allemaal! En heel veel gelukkig makende belevenissen toegewenst!
dik5 schreef:
Aniphys schreef:Nog 19 dagen en ik fiets met een lokale gids van Bangkok naar Phuket. Joepieieie! Ik kijk al uit naar het mooie karstgebergte.
Lokale gids??? bedoelje een boekje ? Of iemand die met jullie meerijdt al dan niet met auto?
Ik heb dit traject een paar jaar geleden ook gedaan , is prachtig .Een gids is bijna overbodig
Dank je voor de positieve feedback! Ik heb het traject grosso modo al met de wagen gedaan een aantal jaar terug, maar dit is zeker niet te vergelijken met de fiets veronderstel ik.

Deze reis was gepland als een internationale groepsreis met begeleider en volgauto (via de kleine baantjes)...maar door annulaties ben ik de enige die overblijft :shock: Het zal dus een luxereisje worden...maar dat mag misschien wel eens want het is m'n eerste fietsreis op een ander continent en m'n laatste fietsreis was 20 jaar terug. Een zachte manier om er terug in te komen :oops: :)

Wij fietsen van Praag terug naar huis.

Op 23 augustus vertrekken we met de nachttrein. We hebben 4 weken, tijd genoeg om Praag en de stadjes onderweg te bekijken.

Ronald