Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsmiddag 8 november - Forum Wereldfietser

Wereldfietsmiddag 8 november

Wereldfietsmiddag 8 november


Zaterdag 8 november is het weer zover. Dan vindt de jaarlijkse en inmiddels traditionele Wereldfietsmiddag plaats. Wil je weten of je kunt fietsen in Chili? Foto’s kijken van een fietstocht door Turkije? Verhalen horen over fietsen in Nieuw-Zeeland? Ideeën opdoen voor fietstochten voor volgend jaar? Dialezingen bekijken? Dat kan allemaal tijdens deze middag. Kom naar de Wereldfietsmiddag en neem ook foto’s, kaarten, route-informatie mee van je eigen fietstochten van dit jaar, zodat je anderen kunt informeren over je eigen fietstochten.

Waar?
In de Kargadoor in Utrecht (voor meer informatie en routebeschrijving: www.Kargadoor.nl)

Hoe laat?
Van 13:00 tot 17:00 uur.
Daarna is er gelegenheid om gezamenlijk pizza te eten. In de buurt van de Kargadoor is een pizzaria die gewend is om een groep Wereldfietsers op een goede wijze te bedienen.

Hoe hoog is de entree?
Nop, nada, niente, niets!!

Wat neem ik mee?
Een goed humeur en natuurlijk je fietsfoto’s, kaarten, reisverslagen, mooie verhalen en goede reisherinneringen.

Voor diegene die nog niet zeker zijn of ze zullen gaan, hier staat een inpressie van de Wereldfietsmiddag van vorig jaar.

Voor de liefhebbers.....

Tijdens de wereldfietsmiddag biedt ik verschillende gebruikte fietsonderdelen te koop aan waaronder Tubus low-riders, bidonhouders, kampeeruitrusting, enz, enz.

Tot 8 november in de Kargadoor in Utrecht.....

Marco Meijerink

Lijkt me best leuk, maar waar laat ik mijn fiets. Ik wil namelijk niet dat ie ongewild van eigenaar wisselt....

U-stal heeft diverse bewaakte fietsenstallingen in Utrecht. Helaas worden deze voorzieningen bedreigd door de afbraak van de ID-banen.

Idd Bert. Ik hoop dat de sloop nog lang mag duren.

De stalling bij Vredenburg is voor de bezoekers het meest makkelijk. Deze is een kleine 5 minuten lopen van de Kargadoor.

Nieuws voor de wereldfietsmiddag van 8 november: de pizzeria waar we na afloop kunnen eten is geregeld!!!

Freek

Mogen we zingen in de pizzeria?

Jodelen mag ook Bert!

Bert,

met de eigenaar van de pizzeria heb ik afgesproken dat jij als eerste 'Als de sterren aan de hemel staan' mag aanheffen, waarna de rest invalt, OK?

Freek

Ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter.....

Ja, en uitleg volgt want als ik het goed begrepen heb is er iemand die beweert dat je om Frans Bauer te begrijpen, je in Nederland moet fietsen. volgens een uitspraak van Goethe of zo. .... en ik....ga beslist niet zingen, het is nu al gezellig en straks moet dat het ook nog zijn.

Harry

Nou Harry, zolang jij de polonaise in gang zet, hoef je niet te zingen en je mag je waterscooter in de gracht voor de deur parkeren...

Goh. Ik twijfelde nog of ik zou gaan, maar nu we het volledige nederlandse levenslied de revu gaan laten passeren, wordt het wel heel moeilijk om niet aan te haken. Komt Andre H. (ik zit hier op mijn barkruk) ook aan bod?

ik heb aanstaande zaterdag zekerheid of ik kom of niet, maarre als je lebbis en jansen kent dan weet je dat marco borsato en frans bauer een en dezelfde persoon zijn.... ik wil maar zeggen. we hebben er maar 1 nodig en dan heb je ze allebei. :D :P :) :?

Als Marijcke komt, dan is André en de barkruk compleet, dus het is nog even afwachten....

When I am drunk I go on my bike, when I am not drunk I also go on my bike... André H mag achterop, hips...

Goi wat wordt hier slap geneuzeld!

Voor de mensen die zijn meegeweest op de najaarstrektocht heb ik een goede tip.
Vanavond komt op RTL4 de Bauers.
Een vermakelijk programma met ons aller Fransje in de hoofdrol.
Dus kijken met z'n allen zodat we 8e goed beslagen ten ijs kunnen komen.

John.