Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Van Nederland naar Australia, vertrek voorjaar 2009. - Forum Wereldfietser

Van Nederland naar Australia, vertrek voorjaar 2009.

Ik ben van plan om vanaf voorjaar 2009 van Nederland naar Australia te fietsen :D . Voorlopige route (kan natuurlijk in overleg enigzins aangepast worden): Duitsland, Tsjechie, Slovakije, Rusland, Kazachstan, Kirgizstan, West China, Tibet, Zuid Oost Azie, Indonesia, Australia. Onderweg kamperen en/of eenvoudige overnachtingsadressen. Vermoedelijke duur 1,5 - 2,5 jaren totaal. Ik ben op zoek naar een of meerdere medefietsers die (evt. gedeeltes) mee willen fietsen. Ik ben 49 jaar en werk op projectbasis voor Artsen zonder Grenzen.
Wie durft er mee :?: Laat wat van je horen :!:

beste jan,

al heel erg lang speel ik met het idee naar australie te fietsen. ik zou het wel ietsje sneller doen, ik dacht aan een klein jaartje ofzo. als ik zou vertrekken, zou het ook vanaf voorjaar 2009 zijn. ik ben absoluut geinteresseerd om een stuk samen te doen, zeer zeker. ik durf zeker, maar ik heb zoveel reisplannen... of moet ik misschien toch maar weer studeren? bottomline is dat ik er verder over ga nadenken. in elk geval ben ik sebastiaan, 24jaar uit leuven belgië.

groeten, mooi plan!

http://www.oz-bus.com/en_index.html

Deze past wel in deze topic vind ik. Ooit wil ik die bus weleens nemen en wie weet wat er daarna dan volgt.

Voor de topicstarter en diegenen die hem volgen, alvast een fantastische fietsreis toegewenst!

jammer Jan dat je nooit op mijn serieuze reactie hebt gereageerd.
hallo Jan,

Leuk om van je plannen te horen. Wij, petra en remco fietsen naar zuid oost azie via nepal. Wij zullen ook Iran aandoen om via Kyrgizie naar china te gaan.
Heb je inmiddels een fietsmaatje gevonden? Wij vertrekken 10 maart 2009 (ongeveer)
Hallo Jan,

Intressant project. Heb je meer informatie over je tocht? bijv. afstand per dag etc? Zelf ben ik van plan een low budget, erg low, toch te doen richting Iran of zo. Dus, in het bos en campings,
Heb je misschien een site waar meer op te lezen is over je tocht, zodat je niet steeds dezelfde vragen hoeft te beantwoorden? Groeten Peter