Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 500ste forumlid - Forum Wereldfietser

500ste forumlid

Er zijn de laatste tijd nogal wat jubileums te vieren!
Na het 3000ste forumbericht kunnen we nu uitkijken naar de 500ste forumgebruiker (alhoewel daar misschien - uit noodzaak - een paar dubbele en enkele "administratieven" tussen zitten).
Die krijgt toch wel een gratis abo van "de wereldfietser" zeker :wink:

William

:roll: Neh, die krijgt gewoon het recht om lid te worden net als iedereen. Maar ik zal die lijsten eens wat nagaan. Zitten idd wat users tussen die niet in gebruik zijn. Sommige zijn zelfs nooit geactiveerd.

Ik heb de administratieve accounts (beheerder, landeninfo, landen info, activiteitencommissie WF) ook niet meegeteld in de top 25.

Ter info: we gebruiken de administratieve accounts vooral om duidelijk te maken wanneer we iets op persoonlijke titel schrijven en wanneer we uit hoofde van een speciale functie voor de WF bezig zijn. Ik zou niet graag zien dat mensen denken dat ik al die landeninfo zelf verzonnen heb, terwijl die natuurlijk is ingezameld van de leden....

Het barst trouwens van de jubilea: we moeten nog steeds het 2000ste lid huldigen (staat gepland voor de Wereldfietsermiddag op 8 november) en volgend jaar bestaat de Wereldfietser 10 jaar!!!

Dennis de Vries schreef:Het barst trouwens van de jubilea: we moeten nog steeds het 2000ste lid huldigen (staat gepland voor de Wereldfietsermiddag op 8 november) en volgend jaar bestaat de Wereldfietser 10 jaar!!!
TAART
Dan kom ik zeker even langs.

Met Erik Nomden erbij, die zich in La Paz als forumgebruiker heeft aangemeld, zitten we nu op 499 forumgebruikers. Wie-o-wie wordt nummer 500???

Dennis

P.S. Overigens lijkt Bolivia dit jaar wel een heel populaire bestemming. Of valt het me extra op omdat er ik zelf dit voorjaar gefietst heb?

Sorry Dennis. Soms zijn er wat onderhoudswerkzaamheden....498

De teller gaat naar beneden in plaats van naar boven ..... 497 :wink:

William

Door onderhoudswerkzaamheden (Jarno heeft enkele inactieve accounts verwijderd) heeft het 500ste forumlid jubileum wat langer geduurd dan gedacht, maar nu staan we toch echt weer op het punt deze grens te nemen.

Forum lid nummer 499 is Aap met een Sombrero :?
Ik ben benieuwd wat nummer 500 gaat verzinnen :P

Groeten en tot over twee weken. Ik zit lekker in de Sierra Nevada, ben benieuwd of ik de Pico Veleta nog opkom :D :D :D

Dennis

Philip is het geworden. Ik vind dat hij (of zij?) de eer mag krijgen. Ook als ik later weer een paar accounts ga verwijderen :wink: .

Gefeliciteerd Philip!!!

Bedankt voor de eer om het 500ste forrumlid te zijn,
en dat omdat ik allleen maar opzoek ben naar info over een waterfilter
super, dit forum, zomaar gefeliciteerd worden ook nog

Op naar de 1000 ( eind 2003 is het zover)

Philip :D

ps is er 8 november ook taart voor het 500ste forumlid?

Philip schreef:ps is er 8 november ook taart van het 500ste forumlid?
Nou, daar ga ik wel vanuit. Ik weet niet wat je mee wilt nemen Philip, maar ik geef de voorkeur aan appeltaart met slagroom. :wink:

Philip,

Als jij 8 november langs komt, dan beloof ik je bij deze dat we je dan officieel gaan huldigen en we je een gepast cadeau gaan geven!

Groeten,

Dennis de Vries
Voorzitter vereniging De Wereldfietser

Dennis de Vries schreef:Philip,

Als jij 8 november langs komt, dan beloof ik je bij deze dat we je dan officieel gaan huldigen en we je een gepast cadeau gaan geven!

Dennis de Vries
Voorzitter vereniging De Wereldfietser
Een zak lucht, genoeg voor minimaal 2 28" banden.

Tuurlijk kom ik 8 november, heb nog veel vragen/onduidelijkheden over m'n aankomende reis

en zeker voor 2 28'' banden en een gratis zak lucht

Dennis de Vries schreef:...we je een gepast cadeau gaan geven!
500 flessen drinkwater? :lol:
Groetjes, Leon